2012年1月21日 星期六

2012-01-21 (Sat) 媽媽首度精心泡製的貴氣盤菜

因為下星期初七人日係媽媽生日, 會出街食飯; 媽媽就提議今餐團年飯係屋企食, 由佢煮; 我同佢食住早餐後返娘家一黎, 先知佢原來整盤菜, 係佢第一次整呢, d 餸仲非常貴氣, 上層個d全部都係我的至愛!






仲有條未切既豬脷:


之後我出左去做facial, 到晚飯時候再返黎開餐; 嘩, 盤菜上面又鋪多層新鮮蝦添呀!


其餘仲有新鮮潮州鵝, 鮮斑等, 好正!


 


開餐啦~~團團圓圓!!




 

上層先黎高級野:



跟住有蠔, 豬手, 鴨掌, 腐竹, 芋頭, 蘿蔔, 菜.......



仲有媽咪自家製蘿蔔糕及年糕, 媽咪真係好叻, 年糕第一次整, 仲係自己係youtube自學, 全無失敗, 仲整得好靚, 個面好滑冇泡! 之前聽朋友講過, 整年糕好易黐底洗到甩肺, 煮時又要好用力氣, 攪到媽咪咁多年都費事攪........點知佢話好容易, 一d 黐底問題都冇, 佢仲自創埋白色係普通椰汁年糕, 黃色係薑汁年糕, 真係超勁呀!  我有佢一半功力就好了......


媽咪比我帶走既, 今晚真係又食又拎! 嘻嘻~~


媽妹又送了禮物比我, 好有用!  錫爆妳!!


沒有留言:

張貼留言