2009年11月27日 星期五

2009-11-27 (Fri) 早放工去迪迪尼.別府晚餐

 
 
 
 
 
 
 
 


今日早左個半鐘放工,去迪迪尼散下步呀!今次黎到仲未天黑,可以影到棵巨型聖誕樹啦!



 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾宜家識用水樽飲水呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 


迪迪尼係聖誕月夜晚會有特別既燈光效果,入場時每人會被派發一個眼鏡,諾諾就成日玩戴眼鏡!



美國小鎮大街既聖誕套餐,不過我地冇諗住係度食呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 


係城堡前同諾諾影相,一叫佢做笑既甫士,佢就會咁既樣架啦!



諾諾指住天上既月亮,然後叫我:影moon丫!咁我就影左呢張相喇~~



 
 
 
 
 
 
 
 


笑~~



迪迪尼好多聖誕/冬天紙板比人影相呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾睇人耍雜技,見舊野飛左上天,竟然想去接...




 
 
 
 
 
 
 
 



諾諾一見婆婆遞盒車厘茄埋黎,即刻拎一粒,仲即刻咬一啖!為食~~



 
 
 
 
 
 
 
 


每次黎到迪迪尼,第一樣就係陪諾諾玩"owl 船船",即係小小世界;今日玩完出黎已經天黑啦!



諾諾見恩恩同佢影緊相,就又笑又 hi 咁擺甫士!



同恩恩一齊自拍~~



 
 
 
 
 
 
 
 


掛係樹上既藍燈飾好靚呀~~



將眼鏡放係眼睛前咁睇,所有燈都會變左心型架,好浪漫呀~~表姐話上年好似係星星,今年就心心!



 
 
 
 
 
 
 
 


繼續影聖誕/冬天紙板~~



諾諾係度玩"匿埋",攪左好耐...後面仲有人排緊隊影相呢!



諾諾今日著皮鞋,成個老積大BB咁!



 
 
 
 
 
 
 
 


跟住我地玩木馬,雖然黎過迪迪尼好多次,但今次係我第一次玩木馬,仲係同諾諾一齊坐呢!表姐好落力咁幫我地影相~~



睇諾諾同我坐得幾開心,笑到幾可愛!



媽咪 & 姑媽:



 
 
 
 
 
 
 
 


跟住媽咪同姑媽走先,佢地去搵姑丈食飯;我地就去左玩Pooh Pooh:



 
 
 
 
 
 
 
 


玩完竟然見到表姐夫黎左,原來佢比個驚喜表姐,真係sweet爆喇! 但我地都諗住走啦,因為約左太陽哥哥係青衣城食晚飯呀!


城堡好靚呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 


去到美國小鎮大街時剛巧夠鐘落雪,WOW~~



諾諾個頭都雪呢!不過有點似頭皮...哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 


chip n dale 既新造型:



 
 
 
 
 
 
 
 


之後返青衣城別府食晚飯,小食:



 
 
 
 
 
 
 
 


每人叫左個麵/飯:



 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾大個仔啦,都要開始配合恩恩既要求,自己拎碟野食影先~~



岩岩呢客係mini pizza,好襯諾諾呀,好攪笑呢!



 
 
 
 
 
 
 
 


一齊影全家福先~~



 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥早食完,諾諾竟然肯跟佢出去玩,梗係啦,諾諾知太陽哥哥會同佢玩食錢車車!諾諾叫開太陽哥哥做"Sunny哥哥"架,今日唔知係咪high得滯,定friend得滯呢?叫叫下竟然就咁叫:Sunny!! Sunny!! 仲有呀,平時叫我"恩恩"架,突然叫我做:呀恩!!呀恩!!


太陽哥哥同諾諾買車車時影既:



諾諾好開心呀,開心到唔理太陽哥哥問佢咩...哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 


到我地埋單出黎,再同諾諾一齊去玩米奇車車,諾諾真係好鐘意玩食錢車車呀,睇佢笑到幾開心就知!宜家問諾諾:邊個最有錢呀?諾諾會答:Sunny哥哥!



呢個係新指令 - O咀:



 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言