2009年11月17日 星期二

2009-11-17 (Tue) 台灣遊 Day 4 - 墾丁 > 台中:文華道會館


今朝離開墾丁了,起身先食個早餐~~



十點半王大哥黎接我地,終於見到佢真身了(的士後面個位),可惜呢一見亦係最後一次,之前係香港同佢msn,佢勁好人,又幫我搵酒店,佢架的士唔係普通五座位架,係七座位,呢種的士我都係第一次見!




王大哥手車超勁,仲勁過香港既亡命van,但又好安全喎;兩天前高雄去墾丁個程,總共用左2小時10分,呢次由墾丁去高雄,王大哥只係用左1小時40分,真係超勁!個幾鐘的車程,平時一上車實訓覺既太陽哥哥,竟然冇訓到,全程欣賞王大哥既駕駛爬頭技術,可能想偷師吧!哈哈~~


去到高雄我地就買飛到台中,呢次係我地第一次搭高鐵呢!



高鐵車次好頻密,大約半個鐘一班~~



我地買左下午一點既班次,去台中需時只係一個鐘!




月台:



我地搭既高鐵:



窗外風景~~好多田地呀,遠離城市既風景真係要多望幾眼,因為台北實唔會見到呢d景色!



到啦~~



台中月台:




台中站有免費接駁車到某幾個地區,其中一架會去我地下榻的酒店附近,就係近台中好出名既逢甲商圈!




落車大約行十分鐘就搵到我地住間酒店啦,酒店外觀好型呢!




路過見到警察吊走違例泊車既電單車,乜真係會拖走架?好慘呀~~我都係第一次見!




文華道會館個大堂,好cyber feel 呀,真係好型呢!呢間酒店以『創新藝術』風格建成,係 The Top 5 Hotel in Asia,就係咁先吸引我揀黎同太陽哥哥一齊住!




check in 完有專人帶您上樓,上樓前會途經酒店設施以作介紹,非常貼心同令人impressed既service!走郎兩旁又係好型~~



男女廁門口:



供客人用既 gym room,仲有得按腳,犀利犀利!



上網地方:



電梯兩旁的別緻梳化,未上樓已感受到酒店既特別設計,每個角落既裝飾,睇得出都花左好多心思去設計,好喜歡呢度呀!




酒店客房設於五樓以上,我地揀既"莎翁客房"係最高既九樓;凡上五樓以上,均要用房間電碼咭碌一碌,make sure您係酒店客人,電梯先會上到,我又覺得好型again~~




一開門,靚靚擺設盡在眼前,真係好grand呀!




"莎翁客房"係特色房間,全酒店有十四間,每間都唔同設計,亦僅此一間;原本想訂905號既『仲夏夜之夢』架,點知我地改左入住日期所以被人訂左,最後揀左907呢間既『約定』,都好好好靚呀!



第一次住既酒店用Panasonic電影機:



一對杯都唔同色,好講究!



第一次住既酒店係雪櫃內所有食物飲料都係免費!平時住個d通常只係包兩支水,呢度就連水都有四支!



衣櫃有乾淨浴袍、透明同環保衣衫袋各一,好貼心、整齊、乾淨!



好好的安排:




大浴室:



我好鍾意呢個兜架!




笑話分享:太陽哥哥叫我估下d水係邊度開...我就跪係d梯階度,望入個缺,搵下邊度有出水位,但全個缸只見底部有個出水位...



太陽哥哥話搵唔到就開估...突然...水從天而降,嚇到我成個彈開!閃避時仲被梯階弄損左隻腳



呢間酒店真係好靚,我極力推介!酒店網址:http://www.inone.com.tw/rooms/?album_id=19



沒有留言:

張貼留言