2009年11月4日 星期三

2009-11-04 (Wed) 萬聖節禮物

 
 
 
 


前幾天萬聖節,太陽哥哥畫了幅『惡魔月光妹妹』比我做禮物~~



 
 
 
 


為左答謝佢,我吼佢訓左覺時,畫返幅『惡魔太陽哥哥』比佢!



 
 
 
 


頭髮照足佢平時畫自己一樣架,真係堅架,唔信大家睇下!係咪好似呢?



我問太陽哥哥:靚唔靚呀?


太陽哥哥答:靚呀!


我:d頭髮我跟足您平時咁畫架!(同時對住塊簽名板核對)


太陽哥哥:又幾似喎~~


我再話:連您呢個著名畫家都話靚,咁真係堅靚啦,
咁今年d聖誕咭同年曆咭由我幫手畫啦!


太陽哥哥即刻:em...


其實,我當然知自己畫得好樣衰啦,只係得啖笑啫,
最重要係...想氹太陽哥哥大笑一聲啫!


 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言