2009年11月2日 星期一

2009-11-02 (Mon) 與諾諾短聚


今日星期一,難得係閒日兼唔洗返PT,所以夜晚會返太陽爸媽度食飯;既然會返大圍,放工後的時間,梗係搵表姐同諾諾黎個短聚啦!原本仲諗住早放半個鐘,表姐話想去馬鞍山公園,驚宜家入冬好快會天黑...誰知公司個會開左好耐,足足兩個鐘,最終頂多只可早走十五分鐘!表姐一落車,就問有冇野食,勁肚餓,要醫肚,我即刻打去guest house,仲係tea time,即刻碌過去食~~


諾諾so far每次見到恩恩,都係開心都唔會唔理我既!



諾諾自己"不"粟米食~~




難得恩恩做攝影師,同媽媽影相先!




我地叫既野食:




唔洗一個鐘,個天由原本天光光變到黑mon mon!餐廳仲因為開始做晚餐,將燈光調暗,諾諾竟然好大聲咁叫人『開燈!!開燈!!』...唯有比"畫畫畫"佢玩,分散佢注意力啦!



諾諾好有創作天分,用手上的蠟筆當奶樽,係度搓下搓下,話沖奶奶喎!




諾諾望住出面個草地,d樹被風吹到郁下郁下,佢又好好奇咁...侍應哥哥問佢出去花園玩好唔好?諾諾竟然答:好!仲即刻落地!出面咁黑都唔驚?哦...原來出面可以開燈架,開左燈仲好浪漫呢!



今晚個moon仲好大好圓好光呢!




齋睇呢個花園有d森林陰森feel,好在有燈,唔係我都唔想出黎!




咁快就天黑,都冇得去其他公園玩了,最後返姑媽屋企;一返到去,姑媽幫諾諾洗手手先!



洗完右手洗左手~~




諾諾間房有盞新既太陽燈,好大盞架!係宜家買,可惜我屋企換晒燈,唔係我都好有興趣換呢盞燈呀,勁似太陽哥哥!



Barney有首兒歌叫"Mister Sun",諾諾都好鐘意聽架,我自己都好鐘意呢首歌,因為我覺得呢首係太陽哥哥既歌咁,我仲學緊點唱呢!哈哈~~




諾諾同媽媽話揹...嘩...小心d喎~~


唱歌時間:



諾諾的晚餐,我覺得好似飛機餐呀!哈哈~~



餵完諾諾食飯,表姐車我去太陽爸媽屋企,佢就順道接埋表姐夫放工;我一路同諾諾玩緊戴帽同太陽眼鏡,到出門口,諾諾唔除,照戴住出街,個樣好攪笑...表姐仲話話似瘋人院,真係好爆笑!哈哈!




相信諾諾一d都唔覺似瘋人院,仲好自得其樂呢!




好耐冇返太陽爸媽屋企食飯啦,呢餐都好豐富,我地仲又食又拎添(帶埋飯!!)!




沒有留言:

張貼留言