2009年11月14日 星期六

2009-11-14 (Sat) 台灣遊 Day 1 - 香港 > 高雄:西子灣飯店.夢時代商場



今日我地出發去台灣啦!未夠六點就起身,出門口時天都仲未光呢!



去到機場七點三,check-in後即刻入閘,係大家樂食早餐!




我地去高雄會乘搭港龍機,而係台北返黎就會坐國泰機,今次呢個旅程既機票,係asia miles度扣架,所以係免費機票黎架!Yeah~~



呢度係18號登機閘,岩岩係最尾,個view好正呀!



登機啦~~



飛機餐:




天空中~~



早上十點二十就著陸高雄啦~~




辦落地簽證:好囂張既態度呀!



一出閘時勁攪笑,閘門一打開,有個家庭係度等我地呀,個小妹妹手上楂住個"BB"牌,咪係我/太陽哥哥囉?!哈哈~~忍唔住一定要影低去,難得佢地好樂意比我地影,仲一齊望鏡頭笑,可惜太陽哥哥影懞左,又唔好意思影多張啦!




因為機場有捷運站,非常方便,所以我地沒搭的士,離境後直接搭捷運去酒店~~



高雄國際機場站到高雄車站,只係八個站[@NT35]。


 


買票後就入閘啦~~



捷運內的扶手柱一開三架,又幾好喎,唔洗比人搏懞或者冇位楂!




高雄車站:



高雄舊車站:



地下既畫,太陽哥哥話係floor art喎!




步行約五分鐘,就到我地既飯店啦!



酒店大堂好大啊!



我地的房間亦好大好正呀,同網上既相片一樣,冇花冇假,正!




因為高雄我地只逗留一晚,休息一陣,我地就即刻爭取時間,出發去出名既"夢時代購物中心"!先搭捷運去凱旋站~~



跟住有接駁車到達~~



太陽哥哥有幸坐到車頭位,好似導遊呢!



因為有接駁車,我覺得呢度好似香港既megabox!夢時代頂樓有個大型摩天輪架!




先醫肚,求其係商場入面既唐人街,搵左間拉麵店:



同太陽哥哥食左個豚肉拉麵:




跟住周圍行逛,呢度有日本IKEA之稱既NITORI,仲有生活工房,隔離仲有個統一阪急百貨,好似SOGO咁呢!




最後上左頂樓個遊樂場~~



個摩天輪真係好大好高呀,不過我地冇諗住玩呀!



摩天輪前留影~~



商場外都有個摩天輪:




大招財貓:



行左三個鐘,我地就走啦,臨走前去買好耐好耐冇飲過既木瓜牛乳,好耐冇飲啦,好好味呀!另外仲有台灣新出既桃味Extra!






沒有留言:

張貼留言