2009年11月11日 星期三

2009-11-11 (Wed) (下) 丼吉日本吉列專門店


太陽哥哥公司每一季都會有次team dinner既,自從上次同佢同事唱過K一齊玩過後,太陽哥哥今次都叫我一齊join埋食飯呀!開頭都心郁郁怕醜架,因為有成十幾人,但呢d奠定sunny嫂地位既派對,梗係要比面出席啦!哈哈~~


我地去左世貿既『丼吉日本吉列專門店』:



呢度要一早訂檯架,唔係有排等,價錢算中上,一個set都接近二百蚊架!




食具+茶壺(好大個出水位!!):




芝麻磨碎後加上醬汁,用黎點豬扒既~~



高身個樽係豬扒汁,另外兩個矮樽一個係紫菜汁一個係柚子汁,都係用黎點菜既:




我地有成十二三人,所以要分開兩個卡位坐;呢度私隱度好高,每個卡位都有布簾遮住既,屏風間隔亦好有日本 feel 呢!





一如平時見面時一樣,佢地一見到我就大叫呀嫂啦!今日面對面咁食飯,比上次唱K更接觸他們多左,終於明白太陽哥哥點解咁鍾意呢班同事啦,因為佢地個個都好多野講好得意好熱情既人,最重要係...個個都夠嘈,同太陽哥哥同聲同氣!幾攪笑呀,坐低冇耐,侍應就就走埋黎話:麻煩唔該細聲少少丫!都唔知覺得好笑定好"火羅"...


我地同Vivian、Hang、Book、Cherry、Leo、Leo嫂一張檯,睇佢地連影張相都鬼馬過人!




另外一張檯,太陽哥哥同Vivian過去影左張相,我記得個名既有Shek嫂、Shek、Patty、Lawrence...跟住金頭髮既子華喎,好似都係姓王/黃架!




呢度dset好大份架,不過全部都係吉列架,有蝦、蠔、帶子、豬扒、豬柳,單款又得,雙拼又得,因為個menu幾乎咩組合都有,揀自己鍾意食既就得架啦!我地每人叫一個set,跟住一黎到就換黎換去,咁就試到四款食物啦!




我地呢檯影張大合照先~~



呢份係我既蠔拼蝦,個set都好大份架,飯同菜仲係任添架,包您夠飽!




我地兩pair再影多張先~~




飯後,我地幫子華慶祝埋生日~~




再黎張高難度堅人齊既大合照~~Yeah!!!




沒有留言:

張貼留言