2009年11月16日 星期一

2009-11-16 (Mon) 台灣遊 Day 3 - 墾丁:國立海洋生物博物館


食完午餐,下一站就係『國立海洋生物博物館』啦!



其實尋日都問車我地個姨姨,呢度係咪普通水族館咁,無咩特別架,因為我地對海洋生物又唔係勁大興趣;但姨姨話呢度好大,可以行兩三個鐘,會大開眼界架;又話香港人黎完仲話呢度勁過香港個個好多,所以我地最終都黎埋啦~~



入場票連吸印,台灣好興有呢d印放係門口比遊客吸架!




入場後見到幾隻可愛公仔,影下先~~



一齊伸脷~~



嘟咀~~



淨係影呢度都攪左十幾分鐘呢,因為要影晒咁多隻先罷休!嘻嘻~~




博物館前有個大水池,有幾隻鯨魚/鯊魚,好大隻,好壯觀!



國立海洋生物博物館共有兩座博物館,入面只有三個地方:珊瑚王國、台灣水域、世界水域。進入第一個博物館,天花板上吊左好多海洋動物!




先去珊瑚王國~~



嘩...落地玻璃好高好大呀~~



呢度有條84公尺長既海底隧道,沿住巨大圓柱型水槽慢慢向前行,就會去到一個150萬加侖既巨型海洋,睇到多采多姿既水底世界!好多魔鬼魚呀~~~



係我頭頂游過...嘩嘩嘩~~~好大條呀!!!



短片親體驗:


 

鯊魚~~不過唔算好大條~~



沉船區域~~




白鯨池~~ 



好大隻白鯨呀~~ 



短片親體驗: 




跟住我地去台灣水域~~



最吸引係去睇鯊魚~~



呢度有個好大既"大洋池",玻璃有16x4公尺大,水量100萬加侖,係東南亞最大既單一展示窗黎架!入面條鯨鯊係海洋最大既魚類,係繼日本後,呢度係世界上第二個人工成功飼養鯨鯊既國家!好勁咁~~所以我覺得去墾丁都應該去一次國立海洋生物博物館!



短片親體驗: 




行完第一座博物館,出發去第二個,係墾丁一到戶外地方,總係會見到一大片海洋,令人心曠神怡!




跟住經過客戶中心,憑門票可以免費整一個鎖匙扣;我地被帶到一間影相房,入面有堵藍色牆,我地被指示做一d動作,做個時都覺得都幾低B架,但都要照做架...跟住出黎,原來就變成左呢六幅相比我地揀喇!



製成品~~免費的話算係咁啦!



偷看到一對小朋友影相中,又係被指示做一d攪笑動作!哈哈~~




遠處見到呢舊魷魚物體,就係第二座博物館喇!



第二座博物館有世界水域~~




呢度最吸引應該係睇海豹、深海大章魚、企鵝、海鸚鵡,不過海豹今日close左,深海大章魚我地睇唔到呀,但企鵝群真係令我地大開眼界!


原來世界上總共有17種企鵝,呢度展示既已經有五種:王企鵝、紳士企鵝、頰帶企鵝、阿德利企鵝、馬可羅尼企鵝,但唔知呢d名稱係咪國際認可既學名黎呢?


海鸚鵡都係呢個水域,但因為好多企鵝,我都分唔清邊d打邊d...



d企鵝好活躍,一野跳落水就係咁游,仲游得好快添架!有d仲好似特登游埋黎玻璃比我睇佢地表演咁,唔驚人既,好攪笑呀!呢隻仲好肥大呢~~



短片親體驗:




同唔到真企鵝合照,唯有同d假企鵝仔影相啦!




我地係呢度一共行左兩個半鐘呀,係出口影埋張相就走啦~~



我覺得黎墾丁,呢度都幾值得去一次架,因為真係好大,同埋睇到d香港無又好珍貴既海洋動物!



沒有留言:

張貼留言