2009年11月17日 星期二

2009-11-17 (Tue) 台灣遊 Day 4 - 台中:麻辣人家.勤美誠品綠園道.逢甲夜市


放低行李後,我地就爭取時間出外逛啦,因為台中我地只留一晚!先醫肚,去左旅遊書介紹既"麻辣人家",係李安話最好味既麻辣火鍋喎!



我地去台灣玩既策略,通常係早食晚飯,跟住行街消化下,夜d就去夜市再戰!宜家下午四點鐘我地就食野啦,好在呢度冇落場時間咋,仲只得我地一檯客人,正!



Menu:



不同既醬油配菜任加選擇:



我地揀左麻辣鍋拼高鈣汕頭鍋,湯底同白飯都係任添架!



每個餐跟一碟蔬菜(最高個塊係超好味既腐皮!!)、一款手打食物、一碟配料、一款肉,,一人一個餐實夠飽!



開餐啦,好好味呀~~添湯底時,仲會添埋湯料,絕不馬虎,好正呀!




食飽就去行街,見到同太陽哥哥有關既鋪頭,影低留念先~~




我地去左諴品綠園道商場,呢楝誠品個外觀其實係滿佈青草架,因黎到時已天黑,影唔到呀!



商場外剛有yahoo知識宣傳,好得意,影低少少同大家分享下!



每部份都有d得意野...




除左行誠品外,我地仲有大發現,就係十蚊店呀!呢間DAISO JAPAN仲標榜所有產品係從日本直接輸入架!



我地係度消磨左個幾兩個鐘,因為真係好多野睇,d野又得意,當然都買左d筍野啦!連鑊鏟都買?係呀,因為見到from japan麻,又平又筍,咪買返個囉!哈哈~~




跟住我地去夜市,係台中只留一晚,所以揀左最出名既逢甲夜市,亦係咁先搵間近呢度既酒店住!



呢度除左食物檔外,仲有好多賣衫既鋪頭,買左兩對船襪!



食野方面,我地買左花枝丸、碳烤麻糬、鹽水雞、50嵐珍珠奶茶!



見到成龍雞排...大哥呀!



仲有冒牌 KFC?!




沒有留言:

張貼留言