2009年11月16日 星期一

2009-11-16 (Mon) 台灣遊 Day 3 - 墾丁:龍磐公園.風吹沙.港口吊橋


尋日中午黎到墾丁時,天陰陰又大風,今朝一起身望出去...嘩~~好好天呀!



一起身望到個大海+藍天,真係好正呀!



我冇睇過海角七號,但終於明白d人點解咁鐘意墾丁啦!日日起身望到個咁正既view,真係好爽呀!



太陽哥哥扮靚+ing~~




咁好陽光,係露台影相先~~



海面有隻鷹呀~~




民宿包埋早餐,比左張NT100 7-11 現金券我地買早餐;食完後準時九點半出發,第一站係龍磐公園,沿住呢條路行,行到盡頭就會見到...



好大個海呀~~



呢度大風到不得了!



遠處粉紅色個度咩黎架??



zoom近d先...



再近d...原來太陽哥哥擺緊甫~~佢叫我落去,我唔落,留係上面幫佢影相!



落完去又要咁辛苦行返上黎喎...攞自己黎攪!哈哈~~




下一站係風吹沙:



呢度d沙,全部係被風吹埋黎而成既!



我地後面身處既位置都有沙,吹到上黎呢個位,厲害!




下一站係港口吊橋,呢度景況好靚呀!



開始曬到有點吃不消...



橋中間:



橋的另一端:



跳跳相:




沒有留言:

張貼留言