2009年11月6日 星期五

2009-11-06 (Fri) chip n dale 茶壺

 


前幾日收到同事Michele送的禮物,係一個...chip n dale 茶壺!



 


仲可以保溫添,正!岩屋企用~~希望可以保好多個鐘啦,因為冬天黎就到啦,我仲同太陽哥哥商量緊要唔要買個熱水煲,因為屋企用開個個,一煲滾就會自動熄電架!



可愛的chip n dale~~



 


話明茶壺,當然可以焗茶啦,我少飲茶,不過拎起茶隔,就變成保溫水壺啦!多謝Michele~~



 


媽咪出門旅行,照顧細佬係我責任,所以今晚預埋佢一齊食晚飯,比左上海坊同泰妃雞佢揀,佢揀左後者,於是就去啦~~



 


因為怕威哥唔夠飽,叫多碟串燒等佢多d野食,係特別佢係度先會叫架;平時得我同太陽哥哥,肯定唔會叫架,睇下我地照顧得威哥幾好!嘻嘻~~



 


沒有留言:

張貼留言