2009年11月16日 星期一

2009-11-16 (Mon) 台灣遊 Day 3 - 墾丁:恆春鎮.後壁湖港口


跟住我地去左墾丁另一邊既恆春鎮,呢度係另外一個好多台灣人住既地方;我冇睇過海角七號,但原來好多場景都係呢度拍,所以負責車我地既姨姨,都帶我地去左好多地方,比如呢個『茂伯之家』,我都唔知咩黎架,但見人影相我地又影,唔好執輸麻!哈哈~~




恆春鎮有分東南西北門,四面都有堵小城牆,我地四個門都有經過,不過只影了東門,因為好曬呀!個天對我地真好,尋日黎先天陰陰,今日知我地全日四出遊覽,就比個晴天我地!




又係同海角七號有關既『阿嘉之家』,應該係女主角住既地方掛~~



門口有小檔口賣東西:



郵筒上印左海角七號既愛情故事,細看先知,原來阿嘉係男主個名,我仲以為係女主角呢!哈哈~~



紙牌現場感覺都幾真架~~




之後我地出發去後壁湖港口,會係個度食魚生!途經大風車位置,車我地個姨姨話一陣d景睇風車會好細,呢個位落車影幾張相先,因為呢度睇最大了!




到達後壁湖港口~~



呢個市場唔算好大,日本個d真係大好多,不過呢度d海鮮魚生都出名新鮮美味既!我開頭以為會有其他貝殼類刺生,點知冇架...只得魚生!唉~~




因為冇刺生岩我食,我地最後只叫少少餸食就算了,太陽哥哥就食左碟三文魚刺身!



個炒蜆真係好美味鮮甜,個個殼都有肉,仲係大大隻,絕無欺場,勁好食!



菜一般,起碼係正常味道,好味過尋日間墾丁小店多十倍!



至於個蜆湯,其實係車我地個姨姨推介既,但我地覺得薑味過多過濃,唔太岩我地口味...個姨姨仲話試過就知我地平時既湯幾咁出色...em...但我見隔離檯對台灣情侶真係係咁飲係咁飲,仲飲晒全鍋,但我地真係麻麻地,太大陣薑味啦,我估都係口味太不同吧,最後我地只係食晒d蜆!




沒有留言:

張貼留言