2009年11月12日 星期四

2009-11-12 (Thu) 台灣民宿


同太陽哥哥結婚就快兩個月啦,honeymoon因為報了的南非團沒有成團,唯有立即改行程,我地最後決定去台灣環島遊!不過,我唔會當呢個係honeymoon架,因為地點實在差太遠!哈哈~~


我地後天就出發啦,會去九日,高雄入台北走,行程如下:
高雄一晚 -> 台南墾丁兩晚 -> 台中清境兩晚 -> 台中一晚 -> 台北兩晚


初先諗住去九日台灣實悶死,點知到計劃時,發覺一d都唔夠時間,其實嚴格黎講,今次只係台灣半島遊,因為我地都冇時間去台東,仲有花蓮、宜蘭等地方;呢個行程仲係趕趕地咁行,好似高雄、台中,只留得一晚...所以要環島遊,真係要更多的日數,原來台灣係咁大咁多地方值得去架!


台北去過四次了,今次已第五次去了,所以計劃時既精力+心機,大多放了係第一次去既台中台南,我地今次全程都住民宿,因為總算係結婚後的第一個旅行,我地今次都盡量住好d啦,係度同大家分享下我地揀選既民宿先~~


墾丁民宿:吸引我既地方係望海既大露台、落地玻璃、望海大浴缸




高雄原先首選係呢間酒店架,每間房都有通佈置,以下呢四款係我較喜愛的,可惜尋日被通知已滿...




最後搵左呢間:




清境係台灣中間既高山地方,跟阿里山差不多,都係享受牧場/農場大自然既感覺,清境跟阿里山,最後我選了清境,係因為佢有台灣小瑞士之稱!




原本訂了上面的觀景二人房,因為滿左,民宿竟然以同樣價錢,比我地住觀景樓上樓四人房,的確令人非常期待!




台中的酒店:呢類房間有名堂架,叫"莎翁客房(Shakespeare Chamber)",一共有十幾間,間間都唔同設計+佈置,就好似:




最後我地揀左呢間,我覺得好靚架!




沒有留言:

張貼留言