2010年2月21日 星期日

2010-02-21 (Sun) 北海道活壽司.DVD大收穫.韓國風味辛辣麵


因為好想儲到北海道活壽司既會員咭,今日係銅鑼灣又試下呢度既分店,我地第一次黎,覺得好過旺角同太子間分店呢;呢度個迴轉軌道仲係double line架,勁!


我剛做完 laser facial,塊面好多點點,不宜上鏡~~



我地仲食左以下食物,牛舌係每次必點,仲要兩至三客我先夠!




細妹今日北上,返到屋企幫我買左好多DVD,今次全單執齊,所以一鋪過想要的都買晒,正到爆,有排嘆!




可能今日五點幾就食壽司,到十點就肚餓啦;太陽哥哥煮左個韓國辛辣麵比我食;不過呢個唔係普通既辛辣麵,而係加左料既辛辣麵!係韓國High One滑雪場學返黎架,好有韓國風味!唔...一食第一啖,尤如返左去滑雪一樣~~


辛辣麵+芝士,好正架,我仲加兩塊芝士添,大家有機會試下咁樣食啦!




沒有留言:

張貼留言