2010年2月12日 星期五

2010-02-13 (Sat) 買應節棉襖.碌齡迎新年


  
   
  


今日係年三十啦,聽日又係新一年;媽咪今朝心血來潮話想買件棉襖應節過年,我見得閒,就陪佢去裕華睇棉襖!一心諗住陪媽咪,見佢試得咁過癮,我又試下啦,最後我都買左件,一人一件!


桃紅係媽咪既,黃青雙面係我既:



  
   
  


買完棉襖就返青衣城,約埋威哥係UCC食個早晚飯:



  
   
  


大約七點幾就同太陽哥哥出門口,約左碌齡朋友一齊碌住齡迎新年;點知去到齡場貼左告示話員工做節,要十點先開...我地就周圍行下,買下野飲咁!



CW講我先知,原來今年我地中西除夕都係一齊過架!又係喎,咁有意義,就同佢一齊影返張相先!



  
   
  


陸氏伉儷因為湊BB唔能太夜所以唔碌齡,不過佢地都帶左子元黎比大家見下!



大家都同子元BB影相~~



  
   
  


我地都影張牛年最後的大合照~~



我同太陽哥哥牛年的最後合照~~



Ben仲show off佢之前做十字韌帶手術的疤痕:



  
   
  


碌齡後去左食糖水,一邊睇住電視倒數,就咁迎接左虎年了!回程時經濟一生果檔見到個超勁大南瓜!



  
   
  


沒有留言:

張貼留言