2010年2月15日 星期一

2010-02-15 (Mon) 年初二:呀仔黎拜年.板前晚飯.錦衣衛

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 

年初二呀仔+Hazel 黎拜年,順道參觀我地既新居;傾傾下先知原來呀仔已玩過三次snowboard,韓國、北京、再韓國,上一次韓國係上年三月,仲係我地個滑雪場High One!一聽後大家勁有親切感,勁分享,佢仲開facebook比相我地睇,見到個場好想即刻飛去呀!原來當時佢地join韓國觀光局既滑雪團架,一路講一路講,呀仔話下年應該再去一至兩次,仲問我地係咪有興趣一齊,我地梗係有啦,只係擔心level差唔遠,一齊玩唔知怕唔怕咋!呀仔同Hazel佢地勁正呀,上年三月係韓國WON最平,佢地玩完後覺得真正愛上snowboarding,臨走時以1對200買埋snowboard同鞋走呀,佢地宜家係有整成套snowboarding"架餐",好羨慕呀!


黎我地屋企規條係要影返張即影即有,呀仔+Hazel 係度加工緊:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 

我地去左板前食壽司:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 

呀仔係一個好玩得既人,叫佢擺甫士從不託"手爭"!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 

跟住我地去睇『錦衣衛』,人紅真係咩都掂;唔紅個時,拍咩戲都紅唔到,打極都撈唔起;紅左就唔同晒,我覺得Donnie好勁好英呀! 不過套戲講國語,係呢part 差d...





Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 


沒有留言:

張貼留言