2010年2月11日 星期四

2010-02-11 (Thu) It's my Birthday!!:Shopping.Stonegrill 晚餐.緣滿情人節

行完花市後又熱又攰,去左皇室堡hea,影左虎年decoration:


  
  
   


去左 Pacific Coffee 飲野:



之後去左行街shopping同埋揀生日禮物,聖誕時送左件皮褸比太陽哥哥,我又想要返件,所以生日禮物我想要件皮褸呀!其實之前都睇過下,今日再睇多幾間鋪,不過都唔太岩,一係太成熟,一係太型;我諗要再睇下,唯有後補啦!


反而今日太陽哥哥有收獲呢!



  
  
   


晚餐地點係Stonegrill,係太陽哥哥特別做足research揀既!



  
  
   


原來呢度d食物係由一塊熱石烘住咁上檯,客人就用塊熱石自己煮黎食,好得意呀!



黎到咁岩見到有citibank優惠,我就叫太陽哥哥食餐啦,抵好多喎,於是我地就食下面呢個餐啦;其實仲有個千幾蚊既餐架,但我覺得太貴了,一來加一實係用返原價,二來始終未試過好唔好味麻!



  
  
   


影返張合照先~~



麵包:



香檳:



  
  
   


頭盤:



湯:



  
  
   


主角黎啦~~一上檯侍應問我地食過未,我地話未,佢就動手幫我地攪,一邊教我地邊樣食物要煮幾耐,一邊幫我地將易熟既食物拿開放在一旁!



每人都有以下的一份食物:



  
  
   



好好玩~~


仲要著圍裙架!



第一次食咁得意既晚飯,好新鮮好特別,多謝太陽哥哥!食物方面我就覺得一般啦,海鮮咁樣煮略嫌乾身左少少;因為我唔食魚,成舊魚比左太陽哥哥;牛就勁好味,大塊d就更加好啦! 以價錢衡量,我地覺得Towngas Avenue好味同抵食d!



  
  
   


突然侍應哥哥捧上一個插住蠟燭既cheesecake,仲同我講左句:Happy Birthday!其實佢未埋到黎已經好覺眼啦,因為支蠟燭係霹靂啪啦咁聲架,好似小型煙花咁,間唔中會爆d野出黎架!



爆啦~~



吹蠟燭:



  
  
   


餐飲:



戰利品:



後飯我地就去返旺角睇戲,新年有好多戲都想睇,之前太陽哥哥問過我想睇邊套,我話冇咩所謂,佢就同我講訂左錦衣衛;點知離開餐廳後,我受酒精影響,變得好醉好唔舒服,犬想嘔同勁恰眼訓,我諗由銅鑼灣到旺角呢幾個站,我打左三十個喊路都有,仲打到眼濕濕成個喊樣咁,有諗過返屋企放棄睇戲添呢!


去到旺角太陽哥哥即帶我去starbucks休息,我唔洗一分鐘就恰著左,仲訓到超熟睡,夠鐘太陽哥哥拍醒我先識醒!訓左40分鐘即刻爽晒,去到戲院地下攞飛,太陽哥哥攞完比我,我就楂住;懞醒醒既我,完全唔知發生咩事...


開場啦,以為先播片頭,見到上個月睇戲時套片頭,有大口姐姐個套既戲,我即講:上次我話想睇個套戲呀!當時(上個月)好似話情人節上,仲同身旁的太陽哥哥講話想睇呀!睇左十秒,怪怪地,問太陽哥哥:咦,上次個trailer好似唔係咁架!太陽哥哥話:可能拍左幾個版本!再睇多廿秒...太陽哥哥話:個trailer咁長既!我先醒...噢,今晚睇既唔係錦衣衛,係我想睇個套戲!


好開心呀~~其實我以為呢套戲下個星期先上,因為呢個星期只聽好多人講錦衣衛同蘇乞兒,其他好hit個d好以華仔個套、大哥個套都未聽見,所以以為未上呢!同時亦覺得自己好懞囉,太陽哥哥攞住飛比我,明明飛係我手上,但我望都冇望,只係跟住佢行,去埋廁所喇、坐低喇,都係唔望張飛...證明我係一個好依賴佢既人啦!哈哈~~


呢套戲名我都未攪清楚,原來叫緣滿情人節!睇埋呢套戲,我個生日真係過得圓滿喇!我以為結左婚係唔會再有驚喜,點知原來太陽哥哥肯為我花心思,蛋糕同套戲真係意料之外,估唔到佢平時有聽我講咩架,我成日以為佢當我唱歌架咋! 仲有餐飯真係幾好玩幾得意,多謝您呀!


  
  
   


沒有留言:

張貼留言