2010年2月7日 星期日

2010-02-07 (Sun) 生日Lunch@意粉屋.Dinner@板前

Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


今日CZM同學約左我食lunch賀我生日,真係好多謝每年班長的細心安排,每次都好早就約定我,務必要正日前食到!我地去左意粉屋,原本想去埋荃新天地睇戲架,可惜時間同戲種都唔太岩就放棄了,反而係意粉屋食完飯傾左好耐計!



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


跟住就去左青衣城join太陽哥哥放工,我好攰先唔想出太遠,原本太陽哥哥諗住睇轟天黑幕都怕我恰眼訓放棄了...正當係taste買野返屋企食時,媽咪打黎話一齊去板前食壽司,我地就將食物放回原處,然後落板前拎飛...以上所有動作,只要遲一秒或者早一秒,就未必跟休伉儷咁有緣啦!


我地已經成日係葵芳撞到,估唔到今次係青衣城都撞個正一正,呢d咪叫緣份囉!



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


唔知係咪旅行回來都未叉返電,我同太陽哥哥隻眼好似變細了咁...



我地呢餐食左好多野架,有威哥係度更加啦!



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


沒有留言:

張貼留言