2010年2月6日 星期六

2010-02-06 (Sat) 凱玲晚飯@Ruby Tuesday.勁多chip n dale利是封


今日同Victor Gigi 凱玲一家食團年飯,係新年前見一見面,我地去左世貿Ruby Tuesday!




凱玲好可愛呀,又識做好多攪笑動作,每次同佢玩都會好開心!



嗲樣~~



O咀:



幾點呀?



怒啤:



掩咀笑:




我同太陽哥哥都唔執輸,一齊攪笑一下先~~




開飯啦~~




凱玲原來好鐘意飲可樂,問佢飲可樂好唔好呀?佢會狂點頭!爆笑~~



睇佢飲得幾肉緊,連剩返幾滴都唔放過,識得成隻杯倒起黎飲!




飲完仲lam lam脷~~



乖乖咁等媽咪添飲,但條脷仔仲未收返埋!



嘩~~條脷仔好長喎,正一為食妹!




食完飯抱左陣凱玲:




我地仲一齊行左陣SOGO,凱玲今日揹左我聖誕買比佢個hello kitty小背包呀,上下都有kitty,呢個look好攪笑呀!



呢十包利是封係Gigi買比我架,佢話第一年封利是會好緊張d利是封喎!哈哈~~真係太有我心喇!




沒有留言:

張貼留言