2010年2月2日 星期二

2010-02-02 (Tue) 韓國滑雪之旅 Day 4:人蔘店.化妝品專門店.皇帝蟹

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


之後我地就去人蔘店,不過我地冇買到,表姐就買左...



人蔘的1至6年根:



我地冇野做就同諾諾扮model影相,仲教埋佢擺甫士~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


下一站係化妝品專門店,我地...應該成團人先係,入左好多好多UG Bang呢個牌子既貨!黎之前,我冇聽過UG Bang呢個牌子架,不過媽咪有個吉盒帶黎,有朋友搭佢買我先知知地;而其他團友,係有個 list 狂入貨架!聽講宜家越黎越少人黎韓國係買 Laneige同Skinfood架,宜家UG Bang同雪花秀最hit,但雪花秀始終貴價野,所以UG Bang最多人買,d人返買係因為真係用過覺得好用同經濟,唔係d團友點會成個 list 黎入貨...仲有呀,Laneige主要係for 25歲以下既女仔,因為佢著重保濕,但過左25歲,淨保濕係唔夠架,大家要留意啦!


以下既我既戰利品,UG Bang暫時香港都有兩間鋪頭,不過香港價錢貴韓國約25%;我買係因為前一晚用過隻 peeling gel sample,我平時好怕做 peeling 架,好似磨到塊面又薄又乾咁;但試完呢隻真係覺得幾滑亦唔乾;又見咁多團友係返兜,應該信得過,就買左喇!呢度有六盒面膜、兩支peeling gel、兩支可楂眼既精華素、三樽水珠面霜、一支BB cream(peeling gel 同水珠面霜係最多香港人買既!!),咁多野埋單千九蚊,都算經濟丫!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


出血後就去食lunch啦,今個lunch食人蔘雞!



每人一盅人蔘雞,不過今日主角唔係佢,因為我地仲另外order左黎韓國必食既『皇帝蟹』!



呢位係導遊Pauline,佢簡直係李珊珊+苑瓊丹既混合版:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


主角『皇帝蟹』,好大隻呀!!!今日市價WON85,000一公斤,我地叫左兩隻各1.9公斤既!



難得食好野,梗係要影相留念先啦!



同我塊面差唔多大咋,好勁呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另一隻:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住Pauline就教我地點剪點食...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇完示範我地都動手啦,但實在太大隻啦,我都唔夠力剪,唯有靠太陽哥哥~~


『皇帝蟹』前後:



我諗大家都試過跟團時,另外再比錢試所謂既高檔食物,比如去日本食鱈場蟹、海膽、神戶牛柳等等;食完通常感覺係:一般、被掠水、同普通蟹/牛柳無咩分別啫...我地上次去北海道都一樣,比左千幾二千蚊食鱈場蟹,食完感覺係:以後唔會再咁戇居囉...


但今次食『皇帝蟹』,真係超勁爆正呀!暫時係成世女食過最好味既蟹!真係冇講大話架,個個團友都係咁話,我地個個都食到lam lam脷!錢比得心服口服,先係堅野!大家有機會真係要試呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


飯後我地仲去探『皇帝蟹』,Pauline好好人呀,帶我地去搵蟹不特止,仲擅自撈左隻比我地楂住影相!



我地見老闆眼定定咁,唔知係咪驚我地傳蟹時會跌親佢d寶貝呢?



其實我好驚我地會整斷隻蟹d腳囉,如果斷左隻腳都真係唔知點算呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言