2007年4月27日 星期五

2007-04-27 Lunch@小白鷺 & Bu Bu 車驚喜

早於上星期已約左好姊妹好兄弟今日食午飯,點知有位舊朋友知道後自薦要一齊食,佢就係我個舊老闆嘞!同佢食,預左唔洗比錢,就係咁,我身份勁尷尬,好似痴餐咁...不過唔通唔去咩,咪仲衰!佢帶左我地去環境清幽既小白鷺食,都幾唔錯架!

大概四點半,BEN就將佢架車楂左入中大交比我,因為佢唔方便泊返天水圍,叫我幫佢keep到聽晚,我梗係極度願意冇問題啦!哈哈!尋晚仲諗定點樣運用呢個千載難逢既機會,就係接太陽哥哥放工,比個驚喜佢喇!不過呢個係一個幾高既挑戰,一來我已好耐冇楂車,二來次次楂都有人旁住,好少自己楂,三來今次的目的地係...鰂魚涌!尋晚已開始"咪"地圖,因為我係一個冇方向感兼極度驚青的女司機,今次仲係孤身上路,真係要做好準備!

大概七點半,就係青衣出發啦,我既路線係:

青衣 -> 三號幹線 -> 油麻地 -> 紅隧 -> 靠左挨左線往北角方向 -> 上東區走廊 -> 鰂魚涌

最大壓力當然係紅隧出入口同cut線上東區走廊呢幾個位啦!好彩紅隧口唔係好塞,但過左收費處後都係入唔到隧道左線,因為太多大車;到出紅隧時,好緊張攞唔切線,但好彩,唔係太難就挨到最左線,哈哈!出返露天世界時,順住線往北角方向,跟住要挨右一條線上東區走廊,但隔離線d車好快,我根本cut唔到,架車挨左三分一過右線時,仲比架快車bu我呀!眼見快到雙白線位,車速亦越來越慢,心情勁緊張,最後係貼近雙白線前終於切線成勁,舒一啖氣!上左東區走廊後,簡直係另一個世界,好靜,d車唔密,好好楂,好容易就去到終點!

因為紅隧冇塞車,比預期早左二十分鐘到,就打比太陽哥哥試探下佢走得未,之前其實我係吹水話ELSA有野比我,麻煩佢係公司樓下等一等ELSA,佢梗係信以為真啦!同佢講ELSA早到左後,佢話約十五分鐘落到黎,我就一路望住後鏡一路等,係呢個時候,我岩岩有電話,冇咁為意,其實講左五分鐘倒,太陽哥哥行過左我身邊兼拎個頭望到我!佢一下愕然,我地大家都大笑左出黎,我就即刻收線啦,雖然呢下驚喜未100%做得好好,但佢都好開心,話估唔到我咁遠都夠膽同識楂過黎,好叻女,佢好開心呢,我都好開心呀!

跟住我地去左天后食贊師傅喇唦,好好味,上次食已經係五個月前!(個喇唦我食左一半先記得影相!)

晚飯後太陽哥哥帶左我去佢十幾年前學斜路泊位個小山頂,真係有學神係度學緊泊位呀,我地又係個框度輸住試,不過我d技術已經忘記晒,一係出晒框,一係撞晒膊,總之肥晒佬!哈哈!跟住落車睇左陣維港風景,我仲笑太陽哥哥帶我黎d咁既地方,好似係度溝緊我咁呀!好可惜...我地根本係情侶黎啦,哈哈!

今晚好開心,好有滿足感,但有少少後悔唔記得影低d相留念呀!好似係每個spot,比如出車前,紅隧等車,到逹後等等...唔係個blog一定更加生動呢!


沒有留言:

張貼留言