2007年4月12日 星期四

2007-04-12 Surprising gifts!

今日唔知咩日子,竟然收到兩份禮物,真係開心喇!一份係Michele送既Chip n Dale 曲奇,一份係太陽哥哥送既麥嘜匙扣!兩個人都係話冇原因架,見到知我鐘意咪買比我囉!嘩,我好幸福呀!

曲奇餅外形係一粒好大既星星,我覺得自己好似攞獎咁,我就當係自己工作表現好既星星大獎架啦,哈哈!謝謝 Michele!

至於麥嘜匙扣,其實係有次行街見到,覺得好得意,其實我只鐘意菇時同阿輝,但奈何奸商把佢地分開了賣,問個sales又唔可以調換,要買晒兩盒喎,咁個四隻咪多餘同變相好貴囉?!所以當時我就即刻放棄左,後來太陽哥哥就買返黎送比我喇!我覺得唔抵呀,因為宜家佢既錢係等於我既錢架麻,有d肉痛,哈哈!不過都好開心,因為佢地細細隻,好得意好cute,我先咁有心情同佢地攞pose咋!




沒有留言:

張貼留言