2007年4月15日 星期日

2007-04-15 太陽爸爸的晚餐

今晚食太陽爸爸煮既晚飯,賣相就冇太陽媽媽咁勁,但都幾好味架!見佢好主動一手一腳係廚房度忙,我諗起"背影"課書,所以偷影了...太陽爸爸煮飯我食,有溫暖,有感慨,溫暖係有一位爹地係廚房好忙咁預備一餐飯我食,感慨係我由細到大,好小有呢個機會,所以我好欣賞佢架!總之好開心好溫暖,簡單的一餐飯,但出自一位爹地手,我會特別感動,因為我好渴望有一個完整既屋企,完整既家...

印象中,爸爸係我地好細個時,係好間唔中媽咪唔得閒時先煮過飯比我地食,仲好似係全蛋宴,蛋花湯,炒蛋...哈哈!但係我腦海,呢d飯真係一餐起,兩餐止,宜家諗返,雖然佢廚藝並唔精湛,但餐飯原來係咁珍貴既...幸福真係唔係必然,有好多野亦不能強求,我真係好羨慕身邊朋友既幸福同齊整既家庭,大家真係要好好珍惜呀!


沒有留言:

張貼留言