2007年4月6日 星期五

2007-04-06 SZ & HK 兩邊飛,趕趕趕!

今日好趕,深圳香港兩邊飛,點解呢?

其實今個復活假好多未知數,攪到計劃真係有d難度!又要同朋友去廣州玩,但日期一改再改;而我同太陽哥哥都想抽一日陪兩邊屋企人!到尋日先決定到今晚同媽咪食晚飯,誰知到尋晚凌晨,太陽媽媽話今日冇野做,提議一齊去揼骨,佢都知我地約左媽咪,人地都唔介意,又誠意權權,咁就去馬啦!

訓醒食埋早餐去到上水都一點幾,真係感激BEN由天水圍拎張瑪阿城VIP咭比我地,山長水遠上到去,其實應該玩多d,食埋飯先抵,但冇計,約左媽咪七點,所以到揼完兼太陽媽媽刮埋沙後都五點,要沖涼換衫走啦,真係唔係幾好意思,太陽媽媽想按腳都冇時間!不過睇到,太陽媽媽爸爸個人真係冇咩所謂,好就得人,如果係媽咪,佢實又唔鐘意,難聽d,有時仲會話我地都係搵佢攝時間,所以有時真係幾hurt!所以,我都幾欣賞太陽媽媽爸爸,起碼唔抗拒同佢地相處,易話為同脾氣好既人最容易相處,冇咩壓力,太好了!

跟住同媽咪食"金潮小廚",係葵芳好出名架,上次仲撞到周慧敏添!今日仲有粒嘉賓,係琪琪既中學同學,呢餐飯冇咩特別,威哥又冇黎,一心只係想陪下媽咪,點知佢又好似唔係好領情咁,我咁趕都係為左同佢食飯,點知佢又好大反應話:喂!千祈唔好咁講呀,我冇話要架,唔好加係我身上呀!您話聽到灰唔灰?唉...有時,真係唔知佢想我點呀!佢幾時先可明白我地多d呢?

總括今日真係趕趕趕,開始感受到要兼顧兩邊屋企既難處呢!


沒有留言:

張貼留言