2007年4月18日 星期三

2007-04-18 MSN 公仔

我諗玩開MSN既人,都知道有d好得意既公仔可以SAVE低,而呢d公仔,好多女仔為佢地著迷,簡直係俘虜左萬千少女既心!我亦係其中一份子,哈哈!

有唔同既男仔同我講過:"都唔明您地咁鐘意呢d公仔為乜,好花呀!" "可唔可以唔好用呀,好難睇呀!" "又save?好煩呀您,可唔可以唔save呀?" "部機有時load唔到,都唔知您想講乜!" "咩意思呀,唔明呀!"...等等...等等...

我想講,您地可唔可以比d耐性呢?因為冇得解,鐘意就係鐘意囉,就好似您地d女朋友鐘意您地一樣,您想唔想佢地唔要您,delete左您丫?save得咁辛苦,都係為左同您傾偈時開心d,colourful d麻!各位帥哥,包容下啦!嘻嘻!

比個tips您地添啦,用呢d公仔同女仔傾偈,而又中個女仔鐘意既款式(因為我其實都唔係個個款都鐘意),可氹到個女仔好開心架,仲增加唔少印象分呢!

呢d就係我d MSN公仔呀,得意嗎?睇中又未有的朋友仔,可問我攞呀!


沒有留言:

張貼留言