2007年4月19日 星期四

2007-04-19 Lunch @ A-1 Cafe

今日Jimmy車我同Bebe去A-1 Cafe食Lunch呀!好好味,不過,唔夠飽呀...但精神上好飽,食得好滿足,因為同開心的朋友,錫我的朋友一齊,做咩都會開心,時間仲過得特別快,落車時係咁同Bebe揮手,好唔捨得佢呢!

好驚喜係食飯坐低時,Bebe問我:您隻腳係咪有事呀?我話:咁您點知?佢話:我見您行路時就住就住,有d"gut"呀!其實開頭好驚,驚比佢話我又唔聽話亂食野,但呢個感覺唔使一秒就被掩蓋左,因為我覺得Bebe真係好細心,好留意我呀,我鐘意細心的人,因為呢d人係會真真正正用"心"去做每一樣野,用心做出黎既野,好令人感動架!正所謂只要有心,就算做得唔係好好,結果係點,其實都唔係main point,最重要係個過程,接收個個feel到您好有heart去做,就已經足夠啦!

我好開心有位對我真正用心,真正關心我既朋友!



沒有留言:

張貼留言