2007年4月24日 星期二

2007-04-24 山長水遠的午餐 & 腳傷

今日放假,下午橫掂要去灣仔,所以就早d早門口,約了太陽哥哥食午餐!佢應該幾開心我的到訪,哈哈!帶了我同baby sister去一間佢覺得最好味既餐廳,又真係幾好味架!

今日幾狂風大雨兼天雨路滑大家都知啦,我就係因為跣腳,對美腿又弄傷了!話說係回家途中,落車後一如以往地"誇欄",但今日又拎傘又拎住細佬外賣,唯有交比細妹負責"蚊"我上去,點知一跣,隻腳由上面跣返落地,就刮成咁了...最好笑係細妹一邊哎呀哎呀望住我跣落去,但另一邊又唔放手係咁"唓"住我,攪到我個隔勒底比佢"唓"到都好痛呢!唔知點解,對腳硬係成日會整親,好邪呀!



沒有留言:

張貼留言