2009年1月29日 星期四

2009-01-29 (Thu) 年初四.媽咪生日

         


今日係媽咪西曆生日,咁岩係初四,所以我就請多一天假慶祝媽咪生日;琪琪同威哥本身都放緊假,當然都一齊慶祝啦!我地計劃午餐就四個一齊去食buffet,夜晚就等埋太陽哥哥放工一齊食!



         


我地去左日航酒店食buffet呀,因為知道有以下呢個優惠,而我同媽咪都係一二月生日既,四個入面兩個都有生日優惠,而琪琪同威哥仍然有匯豐信用咭八折優惠,非常抵食!







         


我地第一次試日航,以二百元的自助午餐黎講,呢度都算多野食,有成八個corner拎野食!







         


呢度環境都唔錯,今日天氣又好,成個落地玻璃望過去都幾好feel!




我地三個細路好鍾意呢度即煎既牛扒羊扒,真係好正,我食左成四件!





         


媽咪好開心呀,今日一叫佢影相佢就扮可愛教主,仲叫我地一齊擺甫士添,笑爆咀!




         


睇下我食左d咩啦,好多好多...飽到嘔,呢度的兩個中西湯都好好味,又足料,中湯個煲一撈起,冬菇一舊舊任您"不"!





         


甜品時間啦,食過咁多次自助餐,呢次係第一次拎咁多返埋位,剛好十五款,仲未齊架,如果要一款不漏咁拎晒,怕食唔晒就大煲啦!






         


可愛教主同十五款甜品合照(哈哈!!):



         


最終係...全部食晒!只係有少少唔好味既唔要,好在有四個人,而四個人都會每樣食四分一咋!



         


大家食到捧住個肚走,因為太飽,睡魔急call,開始眼訓,原本諗住過科學館行下都放棄了,媽咪話搭的士返屋企休息喎,雖然覺得特登走左出黎尖沙咀都唔周圍行下好似好晒咁,但今日係媽咪生日,壽星女話事啦!



         


返到屋企後我地個個都訓晏覺,訓醒夜晚個餐都唔知點算,成七點都未覺肚餓,但太陽哥哥講明要請媽咪食生日飯,最終去左葵芳食,威哥本想去和民,但要等成廿張檯,可能仲係年初四吧,好多人都出街食飯;最後去左雪國,開左幾個月我都未試過就試下啦!



         


我地四個最飽,都冇咩食慾,都係每人叫個dinner set就算了,反而太陽哥哥就好肚餓!






媽咪的生日就係食食食中渡過,由新年到宜家,個肚日日都咁飽咁漲,真係幣家火!係度希望媽咪身體永遠都咁健康、青春常駐、長病百歲、日日都開開心心咁過!


         


沒有留言:

張貼留言