2009年1月26日 星期一

2009-01-26 (Mon) 年初一.牛年忙碌的第一天

Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


今日係牛年年初一,係度祝大家:


   
  
  
  
  
  
  
  


最重要係要金得金、要銀得銀、想個樣得個樣、不勞而穫等等,哈哈!


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture


今個年初一我好忙碌呀,先去姨媽度拜年,話時話,我好多好多年冇跟媽咪去姨媽度拜年啦,因為覺得又遠又悶,但今年意義重大,唔...總之想今年開開心心逗利是,最好親身去接收呢d利是啦,加上親戚一年只係見一次,去到就應該去既!


原來今日係表弟安生日呀,做左咁多年親戚都唔知,真失敗,希望有機會同姨媽呢家人熟返d啦,話晒親戚唔多,唔開心既往事,係會隨時間凋淡既!咁岩媽咪過幾日又生日,所以呢個蛋糕就由兩位壽星代切喇!(相片係由表弟相機影既,所以容後補上!)


最攪笑係表妹寧老公原來同我同一生肖兼同年,而表弟安係細我一年但跟我同一生肖,我係年頭佢係年尾,所以我地三個係同一個生肖,真係意想不到!我仲好驚訝咁同表妹老公講:下,睇唔到您成x十歲人架啦喎!哈哈!


原來表弟彈結他好勁架,係教會仲有幫手,睇佢薯仔頭咁,估唔到咁叻仔!我仲叫佢表演下,跟住佢同威哥係冇夾過的情況下即席一彈一唱張敬軒的"遇見神",都唔錯丫!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

跟住出發去屯門嫲嫲家,呢個係每年年初一指定動作,一入屋已見諾諾係度行黎行去迎賓啦!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

比個新LOOK前後大家睇下先,我覺得有d似疆屍仔呢,嘻嘻~~




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

諾諾好鐘意痴住細堂弟呀,仲會挨落佢個身度添,佢地又唔係成日見面,大家都覺得好奇怪,點解會咁既?



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

個個都想同諾諾影相留念:





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

跟住去酒樓食飯,諾諾識同大家cheers架!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

諾諾先開飯,有三文魚、豆、菜:





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

食到有兩隻疆屍牙呢!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

三堂兄弟影返張先:



加埋表姐夫先:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

跟住到我地,咦...點解太陽哥哥係度既?係呀,係時候帶佢見下我個大家族啦!佢係第一次見我爸爸呢邊d親戚架!我見佢全晚都幾淡定,仲答左叔叔佢地好多問題呢,其實唔知佢個心當時驚唔驚呢?有冇R底呢?有冇嚇到係檯底搣手指呢?嘻嘻~~



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

呢張影到諾諾好嗲好可愛呀!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

諾諾都算叻仔,要佢坐係度兩三粒鐘都唔少野,咁我地都要比好多野引下佢,分散下佢注意力;除左搣紙巾,仲有玩具、電話,連我送比表姐屋企的桔仔都要比埋佢玩呀!







Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

我地個開年大餐,只係影左少部份:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

諾諾食完飯後,玩下又休息下後,又要食啦...食麵包同飯後果!



諾諾似麵包超人嗎?呢個係佢既玩具黎架,第二張個樣好攪笑!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

飯後果係藍莓,真係識食喇!仲有專用叉仔,識得拮比爸爸媽媽食呢,叻叻!






Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

叔叔帶諾諾睇魚魚,我的叔叔跟爸爸不太似,反而似智叔廖啟智多d,嘻嘻~~



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

表姐預備的特備節目,呢個cake好正呀,有鮑魚、帶子、髮菜,好好意頭架!但我地已經好飽...食埋蛋糕真係飽到嘔咁滯...




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

除慶祝新年外,仲係預祝媽咪的生日,表姐真係有心喇!大家輪住影下相先:




呢張諾諾個樣超為食呀,好得意!



大合照:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

諾諾被媽咪抱住影相後,就一路一齊切蛋糕,好奇的諾諾對每個動作都好有新鮮感!






Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

玩諾諾時間:






Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

帶諾諾睇魚魚時間:






Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
 
Picture
Picture
Picture
Picture

兩個都好似忙緊公事咁喎:



Picture
 
Picture
 
Picture
 
Picture


沒有留言:

張貼留言