2009年1月24日 星期六

2009-01-24 (Sat) 老夫子新年裝飾 & 牛年最後入貨


今日係年廿九啦,屋企仲有張美心蘿蔔糕未拎,我起身後就同媽咪去左青衣城,食午餐同行下街作最後衝刺!


去到先知原來青衣城用左老夫子做新年裝飾主題,我真係好耐冇黎青衣城呢!




呢個老夫子 jumbo 全盒裝飾真係好靚呀!





呢兩格係瓜子同蓮藕:



呢兩格係蓮子同角仔:



呢兩格係瑞子糖同糖冬瓜:



呢兩格係糖唔知咩同唔知咩糖,哈哈!




今日係年廿九啦,媽咪話正月唔可以買鞋,但我仲想買呀,所以趁最後機會,買左...四對!




其實我一路想買對黑色靴架,咁岩今日睇岩,即刻扑鎚,我驚再唔買要過多個月先可以買,到時睇岩又唔買得,好痛苦架麻!呢個靴款簡單得黎又係d襟興款,所以我買埋啡色比媽咪,當係佢的生日禮物,母女裝,型呀!





屋企點都應該有一對金色鞋同銀色鞋看門口啦,正所謂金銀滿屋麻,哈哈!銀色我已經有,一路都未有金色,難得呢對金色平底著得都幾靚,帶埋佢返屋企先!




呢對黑色高踭鞋嚴格黎講係為左太陽哥哥先買架咋,因為想著左高d,同佢高度拉近d囉,足足有三吋高架!著高踭鞋一定比著平底鞋辛苦,尤其是我呢d十年都唔著一次既人,加上我對腳一向皮薄(饀靚!! wakakaka~~),好易挖腳同起水泡架,所以我買高踭鞋一定要買d較為舒服既牌子,唔似買平底鞋咁,求其係街邊買都得;呢對要六百幾蚊,對我黎講都算貴架啦,我買埋係因為佢咁高著落都舒服,最後埋單個銀碼都幾肉痛呢!



 


沒有留言:

張貼留言