2009年1月2日 星期五

2009-01-02 (Fri) 尖東鼎泰豐晚飯 & 海旁影相


Tracy好快就走,要爭取多d時間同佢見面之得!Tony今日建議帶佢去鼎泰豐食,食完又可去海旁影相!




我地四個人,食左好多野呀!


糟汁靚鴨舌[$68]、原味水晶肉[$45]、干煸四季豆[$28]



小籠包兩籠 [@$48]



蝦仁燒賣 [$68]




酸辣湯 [$32]



台式擔擔麵 [$30]



炸醬拌麵 [$35]



紅牛肉湯麵 [$58]




好多年都冇見Bonnie,難得今日佢join埋,佢宜家十足一個女強人咁,好鬼型呀!






跟住就去海運啦,唔係同Tracy一齊要影相留念,真係唔會點影d聖誕燈飾呀!不過今年的海運燈飾宜真係好普通咋!







呢個燈箱都係貪得意影下...





既然宜家背光影相已視作為一種藝術,而唔係唔識set鏡頭,我地就黎幾張刻意唔閃光的藝術相啦,簡直...型爆吧?呢個idea唔錯唔錯!




不過要係人來人往既街上擺出呢d甫士,真係要夠gutsy先得架!




掃去海旁啦,今晚天色麻麻,有薄霧,唔夠清,不過都無損我地影相的雅興!





呢d一年都未必有一次既相聚,當然要燃燒菲林,影呀影呀~~~開始發癲同擺出騎呢攪笑甫士啦~~~






換換攝影師先,估唔到男仔癲起上黎都唔比女仔遜色!













影返張正經風景相先!






回程時行到去名店坊出面,有靚靚藍色神秘樹木佈置!





一早warm up好晒啦,對鏡頭敏感度極高,一見鏡頭就可轉換唔同甫士啦!






Bonnie似乎有d怕羞,一見我地發癲就話輪到Tony埋黎影,可以佢唔係成日群埋我地啦,未夠經驗,我同Tracy一齊就會發癲,仲有個朵叫 "精靈二人組" 架,哈哈!(想知點解就留意聽日既entry啦,等我講少少以前d攪笑野比大家知!)不過又好似Tony同我地夾d喎,話晒friend底,無辦法啦,哈哈!






呢d係咪叫"隨影"呢?我覺得影得好靚呀!





又到返我同Tracy了,扮下向左走向右走先,哈哈!





佢地兩個咁耐冇見,仲只係見得呢次,係咁雞啄唔斷;我就迎合下攝影師充當佢model啦!





睇下我做咩?



哈哈!雖然低b啲,但氹到攝影師好開心係咁影呢!





沒有留言:

張貼留言