2009年1月28日 星期三

2009-01-28 (Wed) 年初三.深圳一日遊 (下)



玩完小型賽車後只係三點半,時間尚早,我地就搵下邊度有得碌齡消磨下時間;得太陽哥哥天地線raymond協助,係華麗路個度有個齡場,又近我地夜晚食野既樂園路,非常perfect!




呢度$18一局加$5租鞋,連埋一對襪,我梗係唔會換上呢對紗布襪啦,咁超薄網面,只係套係我對靚襪外面咋,哈哈!




呢間齡場設施唔錯,電腦系統仲快過同正過香港的迪高,換樽又快,只係幾秒間,好專業!仲有茶水提供,工作人員一見飲完就係咁添係咁添,服務一流!







柱上的警告,令我諗起呀漢呢,哈哈!



仲有高分獎勵,可惜我地冇人過180分!




跟平時一樣,我地分租比賽,第一局字母組贏數字組!


字母組:



數字組(鑫去左接wing所以不在場):




第二局都係字母組贏數字組,數字組真黑仔!





碌完齡六點半,天黑了,鑫剛接埋wing到達,時間岩岩好,我地就由華麗路步行到樂園路食海鮮!




去了平時跟raymond食過個間酒樓,我冇記錯之前都黎過兩次了,原來wing佢地都黎開呢間;我地平時坐地下,今日超多人,上了二樓!



我同wing同太陽哥哥負責落樓下點海鮮,我地點左好多呀,張單長到寫唔晒!




二樓環境好似差d,侍應又忙過不停,叫極都唔埋黎,服務欠佳!





檯底的奇景,由於侍應叫極都唔埋黎,班嘩鬼丟晒d包住餐具既膠套筷子套落檯底!




我地叫左好多海鮮,包括:2斤蟶子、1斤東風螺、2斤蜆、1斤蝦、10隻蠔、20隻鮑魚、18隻帶子!










呢個炸饅頭好金好靚,係飯後甜品!連埋兩碟菜、雞一隻、半打南瓜餅、椒鹽鮮魷、京都骨、西蘭花鮮魷等等,埋單只係五百幾,十個人每人只係五十幾蚊,超值!相比起早餐,呢餐抵食好多呀!




食完飯八點半,跟住call左瑪雅城專車去揼骨!





呢個係旅程最後一站啦,大家係骨場門口影返張團體照先!




兩年前我地都係黎瑪雅城揼骨,事隔兩年,又唔係舊左好多,各方面都保時水準,仲換左新服裝添呢!今次套衫,我覺得男既豹紋,女既虎紋,好威猛,女仔紅紅地仲好有新年氣氛添!







健今次單人匹馬,我估佢好少上黎呢,佢好愕然餐海鮮餐咁抵,揼骨後仲係度開埋會員咭,睇黎佢下次應該會帶puiyee上黎玩呢!



我係咁叫太陽哥哥做"豹哥"呢,哈哈!



回顧返兩年前的玩樂場面啦,記得明記當時玩完簡直愛上呢度呢!



請大家仔細看看,一樣的衣著,一樣的拖鞋,聯想到甚麼?似夠鐘放出來休息的囚犯嗎?哈哈!




今次我地開了間十二人房,間房非常大,成班人一齊揼骨,感覺勁開心呢!係健麻煩d,竟然因怕羞而唔同我地一間房,要自己一間房,哼!佢應該未揼過骨吧,係咁問我點揼,我就介紹佢推油,因為我身體好敏感同怕痕,就咁揼骨我會忍唔到痕笑不停,推油雖然貴少少,但我覺得舒服好多同唔太痕,仲可以揀我鍾意的薰衣草味,成身香噴噴,又有酣睡作用喎!健都跟我推油,但一知道要除衫就話要自己一間房,早知唔同佢講啦,唉,激死!其實怕咩,我地熄晒燈,都睇唔到,我地間房九個人除左我,休同cw都推啦,一齊一間房開心好多麻,我地全程又吹水又玩IQ題,連技師都一齊講,不知幾開心呀!分道揚鑣時,我仲教呀健記得同技師要求推油要 "酸 yi 摷"(薰衣草國語讀音)味道添!






等技師時我地又發癲啦!



太陽哥哥又變馬騮啦!




其實熄晒燈我地都睇唔到大家架,呢張相係臨尾用閃燈影既,因為佢地三個要求試下踩背,咁既壯觀場面梗係要影低啦!



揼完骨大概十二點,明記佢地話要打乒乓波,最後玩到約凌晨一點就沖涼走人啦!全日旅程玩足十多個鐘,非常盡興,就此劃上句號,希望一班人再有機會好似今日咁多d去旅行啦!



沒有留言:

張貼留言