2009年1月13日 星期二

2009-01-13 (Tue) 冷衫仔隆重登場!!


登、登、登、登!冷衫仔隆重登場!佢地係咪好鬼cute呢?




我媽咪一向煮野又得,織野都好得架!咁無謂埋沒佢天份啦,其實係前排媽咪有位朋友叫佢幫手織兩件BB冷衫仔,媽咪唔知係咪織開有條癮,可能呢排天氣又凍啦,做完朋友單生意後就唔知做咩,繼續係咁織多左幾件添!我見咁靚又型,不如試下將佢既作品post出黎,睇下有冇人會有興趣啦,hand made 溫暖牌黎架,仲有埋靚靚衣架,一件我媽咪都要用十至十二個小時去織架!


不過我都知有BB會對冷敏感,洗又麻煩,BB又大得快,冷衫仔實在唔襟買,不過我旨在分享,同大家讚下我咁叻的媽咪!有興趣先留言比我啦,怕羞就留私人回應比我啦!


等我放埋我件衫係旁邊先,咁大家就想像到d冷衫仔幾細件幾cutie啦!




每件比個close up大家睇先,我見媽咪織冷衫織左幾十年,都未見過佢咁開d鈕位架,所以第一眼見到就覺得好特別同好型,因為係街買個d都未見過咁既款呀!






媽咪既諗頭源源不絕,過兩日又比件新我睇,係另一個開鈕位,今次係男仔V領!






跟住到男仔圓領:





咁多件當中,呢件係最迷你架,最cute係佢架啦,睇佢只係剛剛遮到我媽咪塊面咋!






原本我最鍾意上面最mini個件既,但媽咪一比呢件我睇,我就即刻轉軚最鍾意呢件啦,好花心呢,因為覺得呢隻色好襯BB囉!事緣媽咪貪得意織個d,都係用之前剩落既冷,咁大人冷衫通常都係d大路色架啦;我同佢講過d冷衫仔得意就得意,但d色麻麻地,佢就轉下色啦!呢件有d似第一件,但加有a-line style,因為特別比BB囡著麻,有d似裙仔咁,想像下個BB囡著到去大脾位,跟住個 pet pet 漲卜卜咁,好盞鬼呢!




呢件開鈕位係衫腳,但d鈕仔用晒,未釘到住,大家憑空想像下先啦,哈哈!





掛埋一齊先~~




呢件顏色雖普通d,但勝在夠 in 夠型,因為我媽咪叻到連帽都識織囉,哈哈!不過又係未釘鈕,佢話想好似漁夫褸咁左右咁扣喎,雖然未睇到製成品,但大概估到佢咩意思既,應該會幾型既!


 




不過呢件已reserved左啦,仲係比一個大頭BB呢!



沒有留言:

張貼留言