2009年1月7日 星期三

2009-01-07 (Wed) 埃及手信


健剛從埃及十多天旅遊回港,MSN話我知帶了手信給我,我當然好好奇問佢咩黎,跟住佢就send左兩張相比我...





我打開一睇,都唔知好嬲定好笑,好嬲係咁就叫手信?好笑係,這的確係好特別的手信,我唔係客套或者敷衍咁講架,因為我衷心感到,健真係好鍾意我每年寄上的聖誕咭同年曆咭,佢係其中一位朋友,一收到會即刻同我報告同講多謝,因為有d朋友真係一dfeedback都冇架,佢今次唔淨止鍾意不特止,仲代住去旅行,係我呢生都未必會去到的埃及金字塔前,拎埋出黎影相,有如帶埋我地一齊去旅行咁,點講呢...或者咁講,就算調返轉,自己好鍾意朋友的年曆咭都好,都唔會鍾意到咁既程度:會係旅行途中,記得拎出黎影張相,等返去話返比個朋友知,我帶您去旅行呀!比著我,實係掛住玩,點會記得張年曆咭仔丫!


所以真係覺得健好有心,好感動呢!佢呢下,氹到我好開心呀,哈哈!多謝您呀,仲要多謝您的支持,我地實會每年都寄比您架,直至死為止啦...哈哈!



沒有留言:

張貼留言