2009年1月25日 星期日

2009-01-25 (Sun) 第27次捐血 & 崖上の波兒


又夠期去捐血啦,今日係我第27次捐血啦!


仲以為今日係年三十會勁多人,點知少人都爆,太好了,我地買左飛睇戲仲驚趕唔切,宜家大把時間之餘,仲好開心可以係過年前攪掂埋捐血呢件事,等我唔洗成日心掛掛,因為要就埋太陽哥哥的時間真係好難呀!




姑娘見我地想影相,好好人咁主動行埋黎幫我地影,影單人相仲係佢既主意,唔係我地叫架,唔通因為少人黎捐血佢地咁得閒?





原來今日捐血有紀念水晶送呀,唔知係咪新年期間都有呢?我都唔知有紀念品添,係姑娘拎埋黎先知,唔知係咪善有善報呢?哈哈!





個紀念水晶份量都唔少架!





隨手拎起d新年裝飾都玩返餐,不過講表情浮誇,拍馬都唔及太陽哥哥,哈哈!





之後就去左睇期待已久的"崖上の波兒"!


我覺得好好睇呀,簡單的小朋友故事,但黎得感動同開心舒服,畫面又畫得好靚喎;睇完心情輕鬆,係咁停唔到咁哼著片中的主題曲!




商場入面有個大型"崖上の波兒"展覽,睇完戲後一於去影下相先!






我好似小朋友咁,乖乖排隊等候影相...





呢個大山窿係片中係海洋深深處,波兒原本既屋企黎架;我地係咁扮係頭頂上的波兒,好攪笑呢!








入去大山窿啦...抬頭望上天花頂,好多波兒的細妹呀,同埋好多大水母呢!





狂影相時間...








波兒布偶呀,我好想要呀!點先有呢...?




男女主角宗介同波兒一齊的公仔喎,一定要影啦!





連周圍的牆畫都唔放過,一於影埋去啦!







太陽哥哥經過個counter一手拎左呢張硬咭揮春,點知發覺原來要消費換架,我地諗住放返低啦,點知個哥哥話:唔緊要啦,您都拎左,無所謂啦!又會咁好人既,哈哈!不過我真係好鍾意呢張揮春呀!


波兒係度祝大家今年如意吉祥!恭喜恭喜!




沒有留言:

張貼留言