2009年1月9日 星期五

2009-01-09 (Fri) 一月之星生日慶祝+健埃及之旅分享



 


今日係2009年第一炮的一月之星生日慶祝,今個月只得明記一位壽星仔咋,我地去左荃灣愉景新城outback steak慶祝,連陸BB都有黎呢!




 


我好耐冇見陸BB啦,佢變大左好多呀,頭髮亦變長左好多呀,眼仔碌碌,又唔多喊喎,好過癮呀,我地仲係長檯度當佢波咁,一個一個傳黎抱呢,幾攪笑呀!



八月時得四個月既陸BB,宜家已經八個幾月啦!



 


用腳仔拍手?不過陸BB冇咩反應,只係捉住太陽哥哥對大手咋!




 


一TAKE過的合照,剛巧陸BB笑,仲見到佢對牙仔呢,好好彩呀,成晚其他相都冇張笑得咁開心架,梗係啦,我地本身就係吸引到BB既人啦!話晒我細佬細我九年,我細個係屋企已練習過湊BB架啦,換片氹眼訓都有板有眼架,哈哈!



 


小手拉大手...我一同BB玩,就鍾意影佢地d手仔腳仔架啦,拼埋落大人的手同腳度,亦別有一番溫馨感覺,仲帶有藝術feel呢!不過呢度太暗,閃光又太爆光,影得唔太靚呀!





 


切蛋糕時間:



 


先同各人/各pair合照:









 


大合照:




 


由於頭先個餐食得唔飽,我地興起再搵地方食宵夜,我地一齊漫步咁,邊傾計邊散步行返去市中心,雖然有d凍,但一大班朋友一齊,好開心呢!我地仲計劃年初二同年初三上大陸玩呢,唔知攪唔攪得成呢?期待+ing~~



因為有個心型魚旦,我就揀左呢個麵喇!



 


今晚健仲派埃及之旅手信,每人一張明信片及一個鎖匙扣,我同太陽哥哥揀了勁有代表性的埃及妖后同獅身人面像!




  


健話埃及一生人應要去一次,唔知我有冇機會去呢?不過要趁後生去喎,因為都幾舟車勞動架,十天入面只係三晚酒店,其餘係三晚訓船、一晚訓火車、兩晚訓飛機!


係度分享下健的攪笑相先,我諗佢唔介意既,嘻嘻~~


呢兩張好正呀!




  


呢個甫士勁似向世界出發!



唔望鏡頭仲"桹"起隻腳,呢個甫士...勇!



  


學左我同太陽哥哥,成日跳跳跳咁喎,去旅行影跳起既相,的確係好好玩同影得好開心feel架,呢張見肚呢,哈哈!



  


沒有留言:

張貼留言