2009年1月3日 星期六

2009-01-03 (Sat) 與Tracy繼續相聚 & "精靈二人組"由來

Tracy日頭要陪屋企人,我地就相約晚上係青衣城繼續相聚;本想睇神探伽俐略,但Tracy作病怕會恰眼訓,我地就周圍行下影相傾下計咁!

呢d咁醜樣的聖誕燈飾...都係因想影相而影咋!








反而海旁既吊燈幾靚!





我地係海旁來回行左兩次,當做運動,懶惰既我好怕行路做運動,但同好友們一路傾計一路行,一d都唔辛苦,時間仲好快過呢!


之後去左食甜品:







唔知係咪行完消耗左好多體力,人開心又心情靚呢,想叫好多野食呀!





另外,尋日講到我同Tracy一走埋一齊就會發癲,仲有個朵叫 "精靈二人組"既,趁今日仲有少少篇幅剩,等我講少少以前d攪笑野比大家知啦!其實唔洗多謝,睇下面d相都估到啦...












係咪笑爆肚呢?睇返先知原來呢d相係三年半前架啦,記得個次一如平時Tracy返香港咁,難得返黎玩,個晚我地玩通宵,之後去左Jacky屋企繼續玩,跟住佢兩個頂唔住訓左,我兩個仲鬼咁精神,於是就周圍摷,將楂到上手既野靜靜地+輕輕地咁放上佢地個身上面,最後就變成相咁啦,估唔到可以放到咁多野佢地都唔知架!


我好記得當時忍住堵氣,一閉氣就放一件,一閉氣就放一件,放完佢地又唔醒喎,又會咁勁既?跟住我會踎係度忍笑,幾辛苦呀!究竟係佢地爛訓?定係我地犀利呢?真係超攪野,等我得閒再搵多d相同大家分享啦,因為後生係玩得仲癲過宜家架!


呢輯相留左一個好開心既回憶比大家,因為呢d機會好難得會再有了,事緣今次Tracy返香港的主要目的...就係參加Jacky既結婚大日子,試問結左婚,又點可以同朋友玩到夜咁癲呢?我地四個既友誼好微妙,我會好好珍惜、維繫,希望我地友誼永固!



沒有留言:

張貼留言