2007年12月28日 星期五

2007-12-28 (Fri) 2007聖誕咭 & 2008年曆咭


聖誕好快就過左啦,過多幾日就係除夕,2007年得返幾日咋!


今日都28號了,我咪講過我寄出晒d聖誕咭既,但聖誕咭既真身,從來未係度曝過光;今年的聖誕咭好有意思,我亦曾經多次提及過想跟大家分享:



http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3318


經過幾個小時的努力,太陽哥哥終於完成了今年聖誕咭的手稿;話過秘密比大家知,佢今年張聖誕咭係我既idea黎架,為左鳴謝我,到時仲會...係度賣個關子先啦,其實我好想比個手稿大家睇架,不過驚到時您地收到唔夠驚喜,唯有要大家忍多一個月先,到時密切留意啦!


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3539


今餐好豐富呢!太陽哥哥的聖誕咭亦大勁告成,我梗係勁鐘意啦,因為係用我既idea畫架麻,難得佢又滿意,佢仲話我跟住佢,會越來越有design sense,係咪架?我覺得我一向都有喎,哈哈!好,今餐就當係慶功啦!不過佢跟住又要work on年曆咭了,努力呀!真係好想同大家分享呢張聖誕咭架,但又要好似上次咁,為保神秘感,要忍住,仲有半個月多d就會收到架啦,忍多陣啦!又一次睇住太陽哥哥用手親自起稿,係電腦度加線條,上色,加陰影,一筆一畫,尤如一針一血咁,當中的心血,希望每位朋友都感受到!等住啦~~


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3977


張張都親手寫晒祝福字句,絕無欺場架!封面唔post住,留返個surprise比大家!今年張聖誕咭,我都有份製作架,即係點?留比大家係張咭度搵啦!今年的聖誕咭我好鐘意,好想同身邊朋友分享,所以加左d新朋友,個個見我問地址就問我咩事,好奇怪咁...我想保持神秘感,無理由話您知姐,係咪?放心啦,如果我派帖,唔會咁無禮貌唔講聲就咁寄去您屋企架!



之前都係為左增加神秘感,所以唔post出黎,但我估朋友們都收到了,係時候係度公開啦!



點解咁有意思?我都提過,因為呢個idea係我諗架,亦係太陽哥哥第一次底面都有公仔的聖誕咭!我叫過大家搵下有咩surprise,大家搵到未呢?就係...咭底下有我個大名架!wakakakakkaka~~ 好威呀,我真係超級開心架!


咭外:


咭內:


上面係電腦稿,原本好colourful的,但今年揀了另一款紙質印,印好後我同太陽哥哥都唔係咁滿意,仲有d失望呢,因為封面左面的藍色,似甩色多過漸變色...就如下面大家收到的實物一樣...所以我更加要係度post個original出黎比大家睇返!今年印錯了顏色,望大家多多見諒!



太陽哥哥每次製作,都會先用手親自係白紙起稿,然後scan落電腦度,跟住係電腦個file度加線條,上色,加陰影,一筆一畫...我曾經講過,一筆一畫,尤如一針一血;當中真係有好多心血,相信每位朋友都會感受到!每次佢將手稿scan落電腦後,就會將d手稿"pet"埋一邊;但我每次都會珍而重之,成個垃圾婆咁;我覺得起碼影返張相留念先麻,咁可以記錄低製成品的製作過程麻!佢有d製成品既手稿已經遺失左呢,真係"side"晒!




除左2007 Christmas Card外,2008 Calendar Card都想係度同大家分享!


手稿:真係細微到波鞋繩,甚至ALL STAR個logo都有畫架!



電腦稿:好記得太陽哥哥畫對converse時,係拎左我隻真converse(因為細隻d輕d),用大脾夾住,向下望一下,跟住向上(電腦)畫一下...當時我係佢側邊用緊lab top,佢就用緊mac機,睇住佢一筆一筆咁完成,真係好amazing!



真稿:印時跟往年一樣,紙質冇變,都係用返光面紙,所以同電腦稿一樣,非常滿意!



呢張Calendar Card係太陽哥哥諗既,我知道,佢好想比我多d堅定既諗法,當中的含意,我當然收到,亦氹到我好感動!對我,今年的Calendar Card當然好有意義;但對身邊的朋友,相信舊年個張會鐘意多d,呢張通常收到會覺得:呀,好靚噃,畫得好detailed;但上年個張一男一女人頭,我諗係兩個人頭公仔好colourful同得意的關係,收到的朋友都好開心好鐘意,加上大家又可當個公仔係自己咁;記得舊年好多朋友都問我要多一張,因為我比佢個張都比屋企人/男女朋友搶奪左,哈哈!太陽哥哥每次先印一盒一百張,真係差d唔夠派呀!


今年第一次收到我聖誕咭的朋友,可能未見過上年的Calendar Card,賣開廣告唔爭在賣多樣啦!以下就係上年Calendar Card的手稿同真稿!



呢兩年的Calendar Card,都會係我一個好好的回憶,點解咁重要?因為意義對我真係好大,太陽哥哥多年來都有畫Calendar Card,曾經有篇entry提過佢以前的design(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=1398),睇返就知佢以前的Calendar Card只係會畫佢自己一個男仔嘜頭上去,佢都有拍過拖,但從黎都冇諗過加個女仔上去,講真,畫公仔係佢強項,加個女仔容咩易,實冧死添,但就係咁冧女的動作,佢一路都冇做過,因為冇信心,衰d講,in case唔一齊時,睇到咪...Calendar Card仲係派比朋友喎,費事啦;直至舊年,第一次加左一個女仔,即係我,上去佢既Calendar Card度,其實舊年,我已經冧到暈左啦;跟住到今年...意義我唔洗點再講啦,所以,我會好好珍惜呢個回憶!



講完艱辛的製作過程,相信各朋友都收到太陽哥哥的心血加埋我既心意喇,咁係時候到我講"多謝"囉喎!


每年寫聖誕咭時,目的當然係想收到的朋友感到驚喜同開心啦!但收到之餘,我都希望佢地比返feedback我,唔係話要送返張聖誕咭比我,但至少,我係好希望您同我講聲收到,唔係我真係會諗究竟您收唔收到架?還是我寫錯地址呢?您唔講,呢個永遠係一個謎;我又唔係幾好意思開口問您收唔收到我寄比您既聖誕咭喎...


不過,每年又真係有好多呢dcase...邊個我唔講啦,我只係想借今次多謝比返feedback我的朋友!


方法有好多種,最開心當然係收到朋友的聖誕咭啦,有幾位朋友同我一樣,咁多年都堅持住呢個理念,佢地寄比我,亦唔係因為收到我個張先寄既,我係知佢地每次實會寄比我既;Tracy, Tony, Elsa, Armand, Mr. Poon, 多謝您地!仲有今年新朋友Angela,仲要特別多謝您影晒我張聖誕咭相兼post晒係自己blog度咁多謝我,您太客氣了!最估唔到係幾年前的學車師傅,佢唔見左我電話,只有我地址,竟然寫左封信黎多謝我,真係最意想不到!


親口打電話黎同我講的朋友亦好有誠意呢,就係呀健,佢好攪笑地睇我blog知道我寄出了好多張聖誕咭,好想知自己有冇份,就特登落去信箱睇下,佢個晚仲係夜機去honeymoon呢,佢話臨走都要check下收唔收到,好在收到咋咁話;同佢仲講左好耐,好耐冇試過了,多謝您!仲有ronnie, sarah, philip, alex & karen, 您地係見面時親口同我講既,多謝您地!


跟住有email或者msn或者sms同我講多謝的朋友,有好多,希望我冇漏:休, Pat, Trista, Jimmy Kok, Fook, Nora, Jansen, Rainy, Sa, Jacky, Didi, Phoebe Y., 多謝您地!


仲有e-card from Phoebe M.同Yammy,多謝您地!


I love you all!!



沒有留言:

張貼留言