2007年12月12日 星期三

2007-12-12 (Wed) CU x Poly Dinner @ Pokka

今日係CU x Poly Dinner,呢餐飯真係難約!由開頭一個lilian攪既cu lunch,諗住咁耐無見啦,點知佢個日病左冇返;跟住佢攪seafood gathering,但約係weekend day time,比我覆左sorry, i'm not availabe on weekend...到改為weekday night即今日,但麥生又唔得,又黑又夜又唔夠車,我地就唔去西貢食海鮮,改係沙田新城市食飯算啦!


我同elsa先約見面,行下街食下野先,多謝elsa請我食野!



我買左盒royce朱古力比太陽哥哥,係佢話最鐘意既flavor,其實最咩鐘意丫,佢食黎食去都係呢隻flavor之麻,又唔試多d新味;不過唔知個懞人幾時會發現呢?



媽咪拎比elsa同yammy的kitty可以交比佢地啦!



我要同每個人都影相!



當然都會有幾個一齊既相啦!



食飯共九人,六個人食Set A,兩個食Set B,一個食意粉only!唔怕,樣樣野食都有影低!



呢個teppanyaki set新野黎架,要介紹下;侍應拎到埋黎會講解點食,不過講得黎,我d牛扒都熟晒...其實檯面有個食法架,都幾特別!但可能掛住影相,牛扒過熟,失色左!



甜品時間,三個碗都唔同形狀架;熱飲的匙羹亦好體貼,可"浪"住係杯邊呢!



jimmy sen老來仲學人玩自拍,拉埋我落水...大家覺得佢似唔似黃秋生呀?佢係我buddy黎架,friend過打band,係最冇架子既老師,就係佢兩年半前同我一齊學電單車架,係咪好型呢!嘻嘻~~



同elsa係餐廳門口的聖誕樹影返張靚相先!呢張可能係今年唯一一張同佢跟聖誕有關既合照黎 lu!



走時大合照於聖誕裝飾前,有張大合照,先似真係聚過麻!



多得elsa,今日拎埋佢綱上bid比我既ok mario,我一套夾仔終於相聚啦!係咪好靚呢?儲齊了真係開心,多謝所有有份幫手的朋友,仲有太陽媽媽!



沒有留言:

張貼留言