2007年12月19日 星期三

2007-12-19 (Wed) 睇醫生 & 不愉快事件 & 樟木頭


今日返工前去左睇醫生,左腳同一位置又痛了,真係奇,兩次一冇著波鞋就發炎,今次就係去健婚禮著左靴,唔係咁誇一日唔著都唔得呀...book唔到睇開的醫生就wallk-in,睇左個出晒名唔得的郭醫生,佢好長氣,睇左成十五分鐘,大部份時間都係講野,仲滿口英文,雖然長氣,但佢講既野又唔係冇point,佢一睇我以前d病歷,就話我無可能係痛風,係發炎only,要做多dprevention,比如著鞋方面同做運動,咁就減少發炎機會;佢仲串到用支筆篤上次醫生寫我d紀錄,話佢都唔知點攪,驗過幾次血仲驗,都唔係痛風,跟住仲寫左"young women won't have gout!!"係我病歷度,好似想下次比個醫生睇咁!型!哈哈!我話我放xmas放好長假,叫佢比多幾日藥,佢好樂意,仲話應該要放d係屋企有事時可即刻食到!我估佢頂多比十日藥,點知...嘩,成廿日都有,好呀,咁我可以放係屋企看門口啦!




返到office有件事發生左,其實始於昨天,如果大家細心的話,會見我尋晚影d相都眼腫腫好殘咁,其實因為office發生左件不愉快事件,仲攪到我忍唔住喊左好耐!


大致係關於我有批數比左account office,但個accountant一向態度麻麻,佢條靚又係做野亂晒龍既人,佢係電話度問左好多我唔清楚既野,但以我所知,佢地只係出數,唔需要理到咁詳細,正如Prof. Cheung同我講過,佢地蝦我就搵佢,佢會幫我;所以當時我叫佢將個問題email比我同Prof. Cheung,等我同Prof. Cheung了解好再答返佢;點知佢就串我話下下叫佢email佢咪唔洗做其他野!我咪話我冇下下喎,我第一次要求咁做,反而我email比佢地,佢地冇一次覆兼係要我打電話催佢地;跟住佢好激動,話我咁講唔岩,佢因為攪我地單野已唔理其他野即刻做左先,話冇唔覆我喎,跟住話我態度唔好...我好委屈,唔出聲,佢仲話我冇野可以講啦;跟住我就喊住講,我係度咁多年,都未試過比人話我態度差;佢仲講係我差先佢先差,嘩,要咁計,係咪男人黎架?但當佢聽到我喊時,就好轉左d,話大家態度都有唔岩,可能都係緊張件事姐;但我冇應佢,因為真係喊到chok住講唔到野,佢之後仲攪笑,氹女朋友咁叫我唔好喊啦,我最驚咁架,笑返啦,當我錯晒,我同您sorry啦...一百八十度轉變,我同佢講我聽緊,只係講唔到野;到最後講完公事,臨尾佢問,您點呀?好d未呀?唔好咁啦,我驚您以後唔搵我呀!好小事咋!我就話,我覺得對我都幾大件事,做左咁多年都未試過咁,我唔知...好多同事都見到晒...


今朝返黎,Prof. Cheung睇完我出既email,就即刻打比我,問我係咪account個邊為難我,我講左少少,我話個accountant要等佢老闆返再approve我地個case同仲有d問題,Prof. Cheung睇住directory話唔識d咁細粒既人(accountant個老闆),我都未講完,佢就急急收線去處理;十分鐘後佢同我講已攪掂,佢打左比account office最高級個個,即係睇晒咁多個section個財務長!嘩,好大喎...聽聞跟住財務長打比accountant個section既老闆,跟住個accoutant就比佢老闆照肺!


知道後有開心,亦有擔心,開心係自己老闆咁撐自己,佢仲同我講,下次一有問題即刻搵佢,唔好晒時間自己處理,有個咁錫自己既老闆,做野係方便得多同開心好多!但佢一向做野心急,佢係中大出名惡同有地位的人,但係佢姐,唔係我...今次佢幫我攪成咁,我有d驚對我第時做野,點都有d麻煩同尷尬,可能會再交手架麻;又或者,有朝一日我唔再跟佢,咪...



開心心情好快到下午,下午同聽日請左假,同太陽哥哥上樟木頭,都算係pre xmas celebration,我地好耐冇上去啦,有好多碟都未買;我地宜家想儲多d錢,所以會盡量避開節日正日消費,呢個我當然都贊成,亦唔會唔開心,因為我地目標明確,儲多d錢都係為大家將來,加上佢既錢等於我既錢,慳左我都有份既,而我既錢當然係我自己既錢啦,哈哈!


我地去到深圳買火車飛去樟木頭,之後係大快活食個下午茶醫肚先!


宜家火車改左高速,十五分鐘就到啦,好快!


酒店大堂有棵好大既聖誕樹呀!



酒店外貌,都好grand呢!



其實我地唔係第一次黎架啦,都黎過好幾次,之前太陽哥哥係廣州做野,我探完佢一齊返香港時順路都會過黎順便買碟,因太陽哥哥除左係電視精外,仲係戲精,屋企d碟多到冇掟擺!黎過第一次覺得好靚好舒服,最緊要係近我地買開碟既舖頭,同埋我好鐘意既餐廳,之後都冇試過第二間啦!




我鐘意呢間餐廳,因為張吊椅,坐住吊椅食飯,好浪漫,好好玩,好得意!



今晚我地叫左三餸一湯,白飯任裝!



太陽哥哥仲帶左聖誕咭上黎寫,我就玩nds,今晚仲打爆左cooking mama 2,勁開心!煮完最尾款餸後,會多左一個獎,然後會出最後一味餸,名為"mama lunch box",煮完後又會出多個獎,共三個獎,咁打爆機架啦!係咪好勁呢?嘻嘻~~ yeah~~




沒有留言:

張貼留言