2007年12月5日 星期三

2007-12-05 (Wed) 十六個月紀念日


其實聽日先係同太陽哥哥的第十六個月紀念日,只係今日我隻腳要覆診,佢一早請左假陪我去,既然大家都放假,就趁機二人世界當慶祝啦!加上尋晚同今晚都唔返屋企食,聽晚想同媽咪食呀!


約左十一點,到落車都幾乎唔認得,太陽哥哥仲話我咁快就唔記得,曾經成日出入呢度喎!其實點會唔記得,掛住諗野唔記得落車之麻,哈哈!


呢度就係我每次睇醫生的私家診所,好high架,一d都唔似係醫院入面,大半年前,我第一次黎睇醫生就係呢種感覺!唔掛之每次診金都一千蚊at least,走唔甩啦!


 



三四個月冇見醫生啦,覺得佢young左,有d掛住佢呢,見到佢會有種親切既感覺,話晒我條命曾經交係佢手上喎!點少得同佢影相,點知佢即刻話:哈哈,您次次都鐘意影相喎!連醫生都知我鐘意影相呢!開頭覺得奇,我又唔係成日同佢影,梗係話冇呀,邊有次次喎;但諗返佢都講得岩,之前唔好講合照,當洗傷口、拆線、拆釘,我乜都要影住喎,可以講係相機隨身,佢又點會唔知呢!嘻嘻~~



講返腳先,今日親口從醫生證實,手術對我的腳起唔到咩作用,因為已彎返同以前差唔多了...醫生話有d人天生關節柔軟d,咁做完手術冇咩效果返返轉頭機會就會大d,佢就屈下我d手指、手踭、膝頭哥,話我屬中間,都軟軟地;而我就肯定太陽哥哥係屬勁硬型,佢一路睇住我做測試,一路自己屈,但佢d手指係屈唔得向後既,所以呢種手術一定好岩佢,哈哈!醫生話無辦法,要睇下我舊骨個彎位之後多唔多痛or發炎,真係唔得先要考慮做第二個手術;第二個手術唔會再攪返之前個位喇,真係要做就會攪疤痕中間開始向下到腳中間個位,即係腳指公舊骨下面個條骨,成條向右移兼鑲螺絲...嘩,咁我條疤痕咪會好長...我都唔知呀,但我相信,年紀越大,舊骨應該會越彎,係咪應該後生做呢?但我短期都唔想再做手術了,首先傷口越前先越好麻,咁可以快d落地行路,但如果咁開刀,傷口係腳中間,變相覆原時間會長d;我係一個心急既人,之前行唔到路個種力不從心既感覺仲歷歷在目呀!


下次覆診係半年後,我仲以為睇埋今次會close file,攪到我幾唔捨得,諗返好多野;其實都因為呢個手術,睇到好多野,媽咪好錫我啦,睇住我入手術室,好記得我係床上面佢錫左我一啖叫我加油;太陽哥哥就超錫我啦,雖然陪唔到我入手術室,但佢負責送我入院架,跟住每日朝早返工前,同放工後都會撲黎睇我;出院後就日日放工由對面海黎青衣同我洗傷口,冇停過一日...最深刻係我做手術個日的電台點唱,我真係好感動!(http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/crazyandhappy/20070518.html  揀完media player or real player後,有三部份,click第三part,約11:20分鐘開始,就會有劉德華既"只想抱抱",跟住就係太陽哥哥的點唱留言啦! 大家快d聽下啦,就快expired架啦!) 唔少得朋友的鼓勵,休的sms,仲記得臨入手術室前我好驚係咁同佢sms;yammy送上我愛吃的朱古力;elsa的靚湯啦;phoebe的魚翅百力滋用作補身之用;太陽媽媽的燕窩啦;一大班同事的探訪啦...仲有相信太陽哥哥一世都難忘既醫院生日派對(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=831),全靠琪琪的蛋糕、休的細心安排、ben的接載、明記要返工都黎撐場,雖然中間笑料百出,去錯座數...話晒半夜十二點,點知唔知衝左去邊...去左老人部?!我都好開心,因為我真係好多人錫,我好愛我每一位痛錫我既人!時間真係過得好快,諗返呢個手術,原來已係半年前有多,令我好感慨呢!


係咪好奇怪點解返左中大呢?因為尋日放工好怱忙,唔記拎d木瓜牛乳呀!當睇完醫生離開醫院後,正諗緊返唔返去拎時,經中大的巴士就駛入黎,既然天註定,就返去拎啦!之後我仲帶左太陽哥哥係中大食lunch,我比佢揀密室定係coffee corner,最後佢揀左coffee corner食意粉,佢話好抵食呢!我地仲撞到華仔同henry呢!


睇下太陽哥哥咁開心既笑容,就知佢幾咁鐘意d木瓜牛乳,佢仲好感動呢!


咁難得既聖誕版兼只限台灣出品既木瓜牛乳,梗係要影多幾張相留念啦!


之後我地去旺角朗豪坊睇"塚愛",平時見到呢幾隻公仔都唔會影相,因為勁多人係度;難得今日冇人,影返夠本先!weekday出街真係free好多呀!



"塚愛"...內容唔係好驚天動地,不過我都睇到喊,唔係感動,唔係嚇親,係見到男女主角都好愛對方,但又愛得好無奈;stephy個病發作,shawn諗住衝去拎藥比佢,但stephy叫佢攬住佢就得,shawn好大力攬實stephy,stephy痛到喊,shawn又心痛到喊...見到自己愛既人受苦,身體一日比一日差,而自己一d野都幫唔到佢;對方仲成日對住自己笑扮無事,自己又要扮無事發生過咁,但其實好心痛...嘩...好到肉!最尾結局,無奈...stephy攬住shawn大叫,旁白講返shawn曾講過的說話:無論疾病貧富,我都會終生疼錫您!嘩...又好到肉!stephy食返自己嘔出黎d野個幕,真係好核突呀!唔知拍時個pat係咩黎...嘔~~ shawn話男人最衰既地方係:性同愛係可以分開!攪錯呀...shawn又話:男人係性後,有d都會有愛!攪錯呀...係...仲可同一時間鐘意幾個人添,只係有多少之分麻,咁係咪多個個係您就要偷笑,就要心足呢?但女人係要絕對一百份之一百的愛情呀...男人...唉...



weekday又一優勝之處,聖誕燈飾冇咩人,仲唔即刻衝入去狂掃!哈哈!



"街知巷聞"糯米糍,今次試左士多啤梨,朱古力同班蘭味,班蘭味唔得呀,yammy咪試呀!另外兩款都ok,不過都係芒果豆腐好味d!



"人和豆腐"的豬腸豬紅,幾年冇試過啦,細細個媽咪帶我食,從此愛上食豬腸同豬紅,今日有機會再品嚐,個湯好似胡椒豬肚湯,好好味呀!



夜晚又去打邊爐啦,今次有埋太陽媽媽,試到四人餐!但四人餐d餸好似唔及上星期同太陽爸爸食的二人餐d餸豪,起碼冇生蠔...可能二人餐可以每樣有d掛,佢地話都係酒樓好d,下次應該會去了,哈哈!



教太陽媽媽玩cooking mama 2,好攪笑呀!



最後點左甜品"燉椰皇奶",即叫即燉,等左半個鐘,熱辣辣,好正好正!



第十六個月紀念日,行下街,同屋企人食下飯;享受到二人獨處時的甜蜜,又享受到家庭的天倫之樂,兩種感覺都有,發覺自己好幸福呢!



沒有留言:

張貼留言