2007年12月26日 星期三

2007-12-26 (Wed) Busy Boxing Day


今日係Boxing Day,我好忙呢!Philip返左黎成個月,都未約到一齊見面食飯,第一次見面反而係係健的婚禮,真係攪笑!今日終於約到,不過只係lunch咋,聖誕大家都好full,ronnie同sarah聽日又要去旅行...


呢班都係十年前開始係女青做義工時識的一班朋友,當中仲有健等人,但健宜家honeymood,黎唔到!



sarch就係我地既導師,我地睇住佢結婚,跟住佢生完一個又一個,哈哈!今日佢地全家出動,我第一次見佢個細女咋,好可愛;大女似爹地,細女似媽咪,幾好,一人似一個;比著我,如果兩個小朋友都似晒老公,我實喊死都似,哈哈!



Philip好叻,佢係HKU一degree畢業就去左劍橋讀書,仲一讀就skip左master直接讀PhD,係我身邊最叻的朋友仔!今次返黎仲會in中大同港大做教授呢!佢仲細過我架,真係年青有為!



同舊朋友團聚完,陪左ronnie行街買旅行用品,佢聽日就同佢個醫生男友sweet sweet外遊賀聖誕啦,好羨慕呀!不過我都唔輸蝕,一早報好晒名下個月就同太陽哥哥去北海道啦,好期待呢!不過收到一個消息,唔知係好定壞呢?就係GiGi有左BB呀,係應該開心事黎既,但攪到Victor佢地唔知點呀;因為好多親戚朋友都叫GiGi唔好去,但Victor又好想去喎,因為有BB後,今次唔去,未來幾年就更加唔洗去旅行啦,同埋又比晒訂金...宜家都未有決定,要等GiGi過幾日睇醫生問下醫生意見先,有機會由四人行變做三人行,甚至二人行...


跟住出旺角,join埋太陽哥哥同Victor睇異獸戰2,呢套戲麻麻地,第一集反而好d...近幾次的戲,都係驚天奪寶2最好睇!下一套應該會睇係"花鼠俱樂部"同"Atonement(愛誘罪)";睇花鼠係因為佢地好似我鐘意的chip n dale;至於Atonement就因為有我鐘意的靚女女星keira knightley(姬拉麗莉)!



睇完戲就趕返入大圍同太陽爸爸媽媽打邊爐,佢地兩個已經開始左了!上兩次試左樓下地道打邊爐,今次去酒樓試任食火煱;兩樣比較,當然酒樓任食火煱會試到多d食物;但論新鮮,又好似地道打邊爐既食物新鮮d喎!



今日係聖誕假期的最後一天,我過了一個非常忙碌的boxing day;而佢地明天都要返工,只有我繼續放到一月二號先返,真爽,嘻嘻!



沒有留言:

張貼留言