2007年12月6日 星期四

2007-12-06 (Thu) Mario萬事夾 x hello kitty電話座


呢頭話只欠一隻Mario萬事夾,呢頭elsa就竟然上網bid左比我,我真係...十萬個開心!邊有朋友會咁體貼咁錫我架!咁既朋友真係去邊度搵?我愛死您了,多謝您呀,elsa!為左報答您,我決定送呢個咁靚的hello kitty電話座比您,希望您鐘意啦!唔洗多謝我,多謝我媽咪啦,佢個豐澤契仔比佢架,佢話想送比您,因為您好落力咁幫我地搵珍寶珠電話繩呀!我都知yammy鐘意hello kitty,不過唔能夠咁貪心,不能拎咁多,所以...會盡力試下,唔得就下次輪到您啦,唔好呷醋喎!



elsa仲親自係電話度多謝我媽咪呢,真係識氹人呀!把口仲"浪"過油呢!嘻嘻~~


沒有留言:

張貼留言