2007年12月20日 星期四

2007-12-20 (Thu) 樟木頭 & 做節


今日起身後check-out,好激氣呀,我飲左床頭兩支水,要計錢架...浴室都有兩支,但個兩支又唔洗收錢,擺明陰人姐!唉,只怪自己唔睇清楚啦...但個兩支水好貴呀,跟房租按比例咁計,等於七分一的房租價錢呀!


我地去左食麥當奴,跟住就揀搭巴士返深圳,因為個巴士站係正對面,費事又搭車去火車站;不過尋日係火車站去酒店時,我地係坐電單車架,一個載兩個個隻,我地次次都係咁,太陽哥哥知我鐘意麻,好好玩,又唔洗戴頭盔,好free咁,不過要好小心!



諗住九個字車程,點知坐左個幾鐘,都係火車快d...



咁快就過左一日lu,有d唔捨得添!我搵到上年黎食吊椅晚飯時影既相片呀,發覺係同一張檯呢,真係有緣呀!


 


呢d就係今次的戰利品喇!好開心,聖誕大把碟睇,唔會悶 lu!




今晚係太陽哥哥屋企做節,冇出街食,由太陽媽媽下廚!主要都係海鮮餐,有蒸魚、炒蟹、椒鹽瀨尿蝦,跟住有西洋菜生魚湯,仲有雞、鮑魚冬茹浸豆苖、同炒菜心!非常豐富,同好好味,無人"裝"過飯,因為淨係食餸都夠飽了!


我話要影相,太陽哥哥set左三張自拍,我同佢就影慣知幾時要擺甫士,其餘三位就好似傻更更咁唔知做緊咩咁,哈哈!我就係咁講,仲有呀,笑下啦,做個手勢啦;我同太陽哥哥玩得開心,太陽哥哥的哥哥就忍唔住八怪我地有咩咁好笑拎過黎!冇計啦,邊個同邊個最岩channel,一睇就知啦!哈哈!



飯後湯圓,一家人團團圓圓!




沒有留言:

張貼留言