2007年12月24日 星期一

2007-12-24 (Mon) Christmas Eve Buffet & "National Treasure(驚天奪寶2)"


今日係平安夜,祝大家開開心心迎接聖誕!

今朝訓到好晏呢,因為太陽哥哥前日已去買定飛今晚睇"驚天奪寶2";我好期待呢套戲,因為我幾鐘意nicolas cage,大家實話我阿叔都鐘意啦;但我覺得佢就係有種"佬"的型味,哈哈!加上第一集好好睇,我仲因為咁,上星期係樟木頭特登買返第一集重溫先睇第二集,尋晚就係因為睇第一集所以好夜訓呢!


成日去茶餐廳有d悶呢,我地特登等到下午茶時間去大家樂食個豐富tea set,仲有翅呢!


大約到四點半,休打來,問可唔可以讓今晚的戲飛比佢,而佢會用公司的自助餐券換...好著數咁喎,但我拒絕左,因我好想睇戲;加上我唔想比佢覺得我貪小便宜咁,其實亦嬲佢冇用咁遲先比我,哈哈!跟住同太陽哥哥講,佢講左一樣我忽略了既野,就係應該從幫佢的角度諗,就係因為咁遲,即係佢真係好需要d飛...又係喎,所以,佢平時咁幫我,所以我地就讓左比休,不過叫佢去到戲院幫我地買返晏一場十點幾既飛,嘻嘻!因為我地見到有行仲有兩個位,不過唔係連位,但只係要叫一叫d人"吞"姐;休好開心呢,仲好感激我地,真傻!


臨急臨忙有意外自助餐食,係咁特別的平安夜,真係好值得高興!又諗返尋日場華仔演唱會,又係突然有筍野,點解個天對我同太陽哥哥咁好,製造左咁多節目比我地過聖誕呢?我諗都係一向積落,好人有好報麻,哈哈!


地點係沙田royal park既one+one bar,其實上年都黎過(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=211),又係休的關係,但係舊年係我叫佢賣飛給我的,所以係度要多謝休,連續兩年都sponsor我地食buffet,仲係周圍都貴都爆的節日!太陽哥哥叫我同您講,我地呢兩年的平安夜都係因為您先咁難忘,咁您應該繼續sponsor,等我地每年都可以回味返上年的sweet sweet moment呀!^^


初頭以為去返上年個間餐廳,原來唔係,one+one bar本身係一間bar,所以好細間呀,食物都唔太豐富,唔係好多選擇,亦冇咩勁野食,所以麻麻地(休,唔係怪您,唔好誤會)!最high應該係呢兩碟,鮑魚同海鮮;很可惜冇我鐘意的生蠔,只得焗蠔...



室內已all reserved,我地要坐出面,不過都好有情調!



每張檯都有聖誕玩具供客人玩樂,好有節目氣氛呢!



突然發覺今晚的月亮好光好圓,原來今日係初十五呀,係正平安夜,真係好浪漫呢!



魚生同焗小龍蝦亦係貴價選擇~~



我最鐘意呢兩個聖誕裝飾!



甜品好靚,因為碟碟都有個小聖誕老人,好可愛!



食飽飽就到影相時間,呢餐食得真係好浪漫好開心呢!



最後食甜品,用雪糕杯黎個合巹交杯,為我地呢餐劃上完滿既句號!



酒店大堂有棵好靚既聖誕樹



行街時遇到好大隻的xmas forever friends bear bear,太陽哥哥見我鐘意話買比我呢;但我拒絕了,已經唔係十八廿二了...哈哈!



跟住睇戲,同第一集一樣,我覺得好緊張好刺激!不過第一集好睇d,因為搵寶藏時可謂過完一關又一關,可以講係過五關斬六將;但今次個寶藏,似乎太快發現了!


 


今年係同太陽哥哥一齊的第二個平安夜啦,今日好開心,2007的平安夜,跟上年一樣,過得開心浪漫難忘,希望年年都咁開心;亦希望下年多幾pair couple一齊過,因為我個人都幾鐘意熱鬧架,鐘意既人係身邊,多幾個朋友又有咩所謂;不過呢d佳節,好多朋友都只想同lover二人世界;唔介意的朋友,可同我報定名下年一齊過!嘻嘻~~


係度同大家講聲:Happy Christmas Eve!!



沒有留言:

張貼留言