2007年12月15日 星期六

2007-12-16 (Sun) Kin's Wedding & 投名狀

今日係健的大日子,我地梗會去捧場;有樣野好開心,一定要講,就係係換衫期間,太陽媽媽話我知佢有支新香水,跟住拎出黎比我,一睇,係GUCCI喎;老實講,我一向唔會用香水架,我好驚香水d味架,亦好怕男朋友送香水比我,因為我本身已經夠香,哈哈!講笑,我係覺得女仔本身的體香係最自然,同獨一無二,每個人的體香都唔同架麻,噴左香水就會蓋過原有體香既味,加上香水好多花味咁,我真係麻麻地花,所以我係唔會噴香水既;但太陽媽媽同我好興奮咁講,係佢有個同事有日好香,原來用左呢隻香水,就託同事幫佢買左支喇,最開心係佢好開心咁同我分享,同講左句我好深刻既說話,就係:"我地兩份用丫!",嘩,聽到仲唔拿拿聲噴,哈哈!您地話我假都好啦,但咁既情況,真係開心都暈,噴少少味係身又算得係咩?但我真係好開心!太陽哥哥聽到仲講笑話:唔得,我要快d搶返屋企第一主角個位先!哈哈!


今日註冊地點係伊甸園,我地先去太古廣場行下;最衰間M記冇左,我同太陽哥哥好想懷愐下以前既日子架,如果M記仲係度,我地實會入去坐下食下野;宜家呢個回憶,睇黎真係要留返係心入面喇,不過咁先歷久常新麻!


太古廣場的聖誕裝飾,今年比起上年,我地真係影左好多商場既聖誕裝飾呀!



行去註冊地點時,影左呢張"力保中心"高聳入雲既景象!



請帖寫二點十五分註冊,我地一點五十分到達,打比休,佢話三點先開始,因為驚賓客遲到,所以落二點十五分...頂!玩野咩,早都唔洗早咁多呀,同埋結婚咁重要,遲到都抵死啦,咁玩d賓客...無奈咁係pacific coffee坐住等...期間比我撞到四位中學同學,原來有位女同學今日兩點註冊,佢地做姊妹!


新娘進場







健好豪,訂左兩個sessions,變左時間好充裕,影足晒相,勁!



新娘拋花球







新人的花車,司機叔叔好熱心咁充當攝影師,仲教我地擺甫士,又叫我地點企,又叫我地要拖住手,哈哈!



好多花車一列咁泊晒係度,好壯觀呢!



跟住我地坐埋家屬van仔去擺酒地點,由於有好多時間,我地去左睇"投名狀",琪琪都做完野join埋我地!太陽哥哥見到成龍大哥,忍唔住要影相呢!



擺酒地點係荷里活廣場既聯邦大酒樓,呢度比起青衣城個間,真係靚好多,個場好寬敞,樓底好高,又冇柱,檯唔會擺得太密,真係幾grand!


呢幅畫係新娘子畫架,好叻女呀!


健個婚禮,係我去過最多相的一個,十年前識佢,已知佢好鐘意影相,男仔咁真係算少見,唔知新娘子係咪同佢一樣呢?酒樓門口先有張易拉架,扶手電梯一上就係接待處,除油畫外,又有張易拉架,新人個樣,真係遍佈成間酒樓,哈哈!



座位表,用"保齡朋友"形容我地,真係攪笑!



我地個人情利是封


同新人影相時間


我做義工認識健,所以今日都見到d義工朋友,甚至社工一家,因為唔同檯,梗係要影相留念啦!



菜牌好豐富,每人都有一隻鮑魚架,係我呢幾年食過算最好味的一餐飲宴,正!



開始啦,先睇過成長片段剪片,向左走向右走呢下,好感動呀!







跟住有請新人進場,每人手上都有支瑩光棒棒,好靚呀!我仲好似睇concert咁,當健經過時同佢握手呢!梗係啦,我知佢當晒自己係明星咁,今日係佢大日子,我咪附和下佢,等佢圓左個明星夢麻!進場播"beauty and the beast",又真係好攪笑喎,但襯落又令人感動,有種童話feel呢!







切蛋糕加錫錫時間



新人致辭,健教開書,所以好勁,一d都唔怯場,就咁吹水就四分鐘冇悶場,冇窒,好叻;最好笑係去外母家食飯的笑話,好好笑,大家都拍晒手掌!







跟住新娘致辭







雙方父母上台







跟住開始上菜,第一味係乳豬全體,酒樓好勁,放晒激光,真係開concert一樣!



花絮:今日休仲係MC添!Phoebe話太陽哥哥條吠靚,就要楂住影返張相,個手勢係我叫佢咁楂架,哈哈!



早上的接新娘剪片,楂晒槍搶新娘,呢條橋好得呀,笑爆全場!仲有張大支票,健真係落足心思,令人好深刻,掂呀!







早上註冊時短剪片







成圍搶食時間,真係好勁,十秒內成碟餸被搶掠一空,笑死人啦!







敬酒時間,新娘子晚裝好sexy!



新郎獻唱時間,我都話佢當左今晚係自己開concert啦!







新郎送禮物比新娘,係親手摺的一百朵百合花,每朵花入面都許下一個承諾加一個原因,絕不馬虎咁喎!







今日好開心,雖然我只係席上其中一位賓客,但都好深印象,野食好味,雖然冇玩新人時間,但中間又無悶場,好多剪片,好豐富,好好睇,好似去左個concert咁!係度祝呢對新人百年好合、永結同心!


沒有留言:

張貼留言