2011年10月22日 星期六

2011-10-22 (Sat) Nok Nok's 4th Birthday Party


下星期諾諾四歲生日啦,表姐今日攪左個生日會,下午party,夜晚BBQ;我地冇咩送比諾諾呀,就叫左太陽哥哥畫左幅banner,開頭都驚佢忙冇時間整,所以我都冇同表姐講住,我都係臨前一日知道肯定有先同表姐講咋; 張banner都好有用呀,突然變左影相用之backdrop!





早幾日已經好擔心趕唔趕得切,不過又唔敢催太陽哥哥,只係係梳化遠距離睇住佢畫,偷影左相添!嘻嘻~~



今日十點未夠就去左大圍幫手買餸,真係買左好多好多野呀!




返到表姐屋企,大人就負責整大人野食!





我就睇住諾諾整小朋友野食,諾諾好有心機呀,親手整左好多野招呼佢d朋友仔,有相為證架!連小弟弟間唔中都有幫手呢,哈哈!










張檯太高啦,要換張細檯先,小弟弟又坐埋一份!






真係出盡力~~



 

完成啦,好可愛呀!



跟住落會所整埋個凱撒沙律+佈置,小弟弟一見到張banner,就指住哥哥呀!哈哈~~






Party 時間:





Magic Show:

 













 

每個小朋友都有氣球架,細妹好鍾意只for 壽星仔的胡迪+巴斯,佢竟然叫左媽咪出去同扭波姐姐講:『我兩個女...恩恩想要巴斯,琪琪想要胡迪!』到扭波姐姐扭好氣球,叫每個小朋友個名出去拎時,人地叫到恩恩琪琪,我真係唔敢出去囉!哈哈~~





切蛋糕:








 

夜晚BBQ,太陽哥哥都收工黎左喇!




叫諾諾拆小禮物:




 



 



 


 

 

沒有留言:

張貼留言