2011年10月6日 星期四

2011-10-06 (Thu) Naughty but lovely Jayden!!

今晚要返太陽家食飯,通常係我放工同太陽哥哥放工偷到的時間,都會衝去表姐屋企見下兩個表姨甥仔;撞岩今日表姐打敗仗,我見到佢個樣好似差d暈咁滯,所以今晚由我第一次餵 Jayden食晚飯+督促諾諾食飯。



Jayden 唔知係咪係公園睇得哥哥爬繩網多,但自己又爬唔到喎,所以係屋企好鍾意係佢能力範圍內的地方,有幾高爬幾高,就好似下面咁...我一邊叫 NO,佢一邊向住我笑+一邊爬,真係naughty,但又好lovely喎!


 







我地拎開左張櫈,但佢意圖要推返入去...



諾諾話佢好鍾意食『雞脾仔』,佢今日套睡衣仲好 Christmas feel,同對拖鞋超襯,但我忙得滯唔記得影~~






今日最開心的得著,就係聽到 Jayden 叫『恩恩』喇!


沒有留言:

張貼留言