2011年10月5日 星期三

2011-10-05 (Wed) Tea Buffet @ The Lounge (5日內第四次@JW Marriott!!)

之前幾天,四日內去左 JW Marriott 三次諗住應該完啦,點知...今日重陽假又去多次,今次我自己都覺得超誇張呀!


不過有原因既,一來今次去 The Lounge,係一間未試過的餐廳;二來有買一送一coupons,用埋去唔好晒麻;三來太陽哥哥真正放假日喎,佢平時好少有機會同我食到 tea buffet 架;四來 Kim 約我地同契仔玩,兩 pair 人無理由係元朗屋企您望我我望您架麻,一於約埋佢地去  JW Marriott hea!


最攪笑係一直以為食 3-6 pm,諗住食之前/之後仲可帶兩個小朋友去動植物公園玩;點知到朝早先知係 1-6 pm,即刻 call Kim 出門口!不過最後都兩點半先到,食呀食,食到天黑都未捨得走,因為呢度環境比起 Marriott Cafe 個邊正好多,舒服好多,一個超大落地玻璃由日頭睇到天黑,好 relaxing!但就去唔到動植物公園囉...



就係呢兩張買一送一coupons,令我5日內連去同一間酒店四次!哈哈~~



論環境,The Lounge 一定勝 Marriott Cafe,不過論食物, Marriott Cafe 好味d同多d呀!



敏昊已經識稱呼太陽哥哥做『Sunny 契爺』,叫我就一時『姐姐』,一時『契媽』,好鬼攪笑!無辦法啦,我個樣太細個,似佢平時見個d姐姐麻!哈哈~~


一幫佢影相叫佢笑,佢自動擺好多甫士,好可愛!



雖然 The Lounge 食物不及 Marriott Cafe,但個邊餐飲只得咖啡/茶,最抵就係 cappuccino/latte,但呢度餐飲正好多,超級多選擇,仲係貴價野,只要唔揀超過 $65 都唔洗補 difference!



Kim 兩公婆揀左香草健康茶,茶壺成個上;我地就揀左 Chocolate Hazelnut,有呢個option簡直係為我而設,我的至愛,超好味!



影下相先~~



攝影師 Kim 話要咁影,影埋個靚天花喎~~



Kim 一家四口:


食到飽晒都唔捨得走,因為太舒服啦,咪同小朋友玩下、傾下計、hea下、free wifi下,一樣開心!


細佬敏雋好易笑,好得意!



天黑啦~~侍應都擺緊晚飯 setting,最爆笑係每檯都有蠟燭,敏昊就走去每張檯吹蠟燭,吹熄左仲係度拍手,當happy birthday,真係笑死我!



埋單只係$160有找每位就 hea 左成個下晝,抵丫!



臨別同契爺契媽 goodbye kiss,心甜~~



得閒咁樣同朋友 gathering hea 下,真係好嘆,今日我好開心呀!


沒有留言:

張貼留言