2011年10月2日 星期日

2011-10-02 (Sun) Tea Buffet @ Marriott Cafe again (in two days!!)

連續去Marriott Cafe食兩日 tea buffet,我都覺得誇左d;但冇辦法呀,一來呢餐半個月前已約定左,琪琪跟媽咪及親戚們去左泰國,約左表弟今日一齊食;二來十月其他weekend已full 晒,冇時間啦!


8/10   中大開放日返工+朋友結婚有飲宴
9/10   中大開放日返工
15/10 朋友聚會finalize澳洲行程
16/10 家人JW Lunch Buffet
22/10 諾諾生日會
23/10 肥皂班
29/10 在澳洲
30/10 在澳洲


真係好忙...有d透唔到氣!


一黎到係廁所撞到諾諾啦,我問佢今日仲有邊個一齊食buffet呢?佢答:琪琪!哈哈~~細妹聽到一定好開心!



放左張飛係頭上面!



平時細妹會帶玩具比佢地玩,今日我都係屋企摷左對手指公仔;Jayden都識玩,仲豎起食指叫我幫佢戴上!哈哈~~



琪琪今日唔係度,由表舅父頂上,諾諾雖然唔認得佢,但都一齊玩得好開心!



兩兄弟玩得好開心!



食飽影相~~太陽哥哥五點準時黎到搵我地,仲同小朋友們玩左陣!



沒有留言:

張貼留言